  • 1. Data: 2011-05-12 18:53:24
    Temat: Motocykliści (i nie tylko) atakują
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Widziane w ciągu 10 minut:

    1. Koszykowa przy pl. Konstytucji - wypadek z motocyklem, motocyklista
    na jezdni, opatrywany przez osoby chyba postronne, bo karetki ani
    osób w strojach ratowników nie widziałem.

    2. 20m dalej, przejście dla pieszych na wjeździe na plac, zapala się
    czerwone dla pieszych, zielone dla samochodów, samochody ruszają,
    od strony przystanku tramwajowego na pasy wbiega kurcgalopkiem
    kilka osób, wyprzedzanych przez rower. Samochody hamują, piesi
    przechodzą, rower skręca na jezdnię.

    3. Za placem - światła przy przejściu dla pieszych i wylocie
    Śniadeckich. Zapala się czerwone, samochody stają, między
    samochodami przeciskają się i jadą na czerwonym rowerzysta z pkt. 2
    oraz motocykl.

    4. Rondo Jazdy Polskiej - kolizja, dwa samochody już odstawione na
    trawnik.

    5. Czerniakowska przy Bartyckiej - cięzki wypadek motocykla, pogotowie
    reanimuje ofiarę na jezdni, obok szczątki motocykla, połamane
    barierki... Wypadek opisany przez tvn:
    http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,wypadek-mo
    tocyklisty-na-czerniakowskiej,196485.html

    Obłęd jakiś, strach się bać.

    MJ
    PS. Note crosspost.

  • 2. Data: 2011-05-12 19:06:16
    Temat: Re: Motocykliści (i nie tylko) atakują
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-12, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:
    > Widziane w ciągu 10 minut:
    >
    > [...]
    >
    > Obłęd jakiś, strach się bać.

    Masz PJ od 3 dni, ze tak sie jarasz takimi rzeczami? Takie sytuacje i
    wypadki to chleb powszedni naszych drog. Niestety.

    --
    Artur

  • 3. Data: 2011-05-12 19:12:46
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    > Obłęd jakiś, strach się bać.

    Nie myślałeś o założeniu jakiegoś bloga?
    W sumie na takie atrakcje to wymyślono jakieś Twittery czy coś.

  • 4. Data: 2011-05-12 19:22:32
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    > Masz PJ od 3 dni, ze tak sie jarasz takimi rzeczami? Takie sytuacje i
    > wypadki to chleb powszedni naszych drog. Niestety.
    >
    > --
    > Artur

    Dokladnie, mnie to specjalnie juz nie rusza, jak ktos mial dzwona to
    znaczy ze wypadl z gry (tej co sie na drodze dzieje w naszym kraju :P)

    PZDr
    Adam

  • 5. Data: 2011-05-12 19:26:30
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    > Nie myślałeś o założeniu jakiegoś bloga?
    > W sumie na takie atrakcje to wymyślono jakieś Twittery czy coś.

    Napisz jeszcze Michałowi, co wolno w usenecie, a czego nie wolno. I jak
    kodować posty. I jak cytować przedpiśców.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 6. Data: 2011-05-12 19:34:17
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-05-12 19:26, Yogi(n) pisze:

    > Napisz jeszcze Michałowi, co wolno w usenecie, a czego nie wolno. I jak
    > kodować posty. I jak cytować przedpiśców.

    Ale ja nie w sprawie że mu coś nie wolno, a w sprawie że jakiś sezon na
    jęczenie się zaczął - najazd biednych, zahukanych kierowców którzy co
    chwilę są świadkami jakiś niesamowitych sytuacji w których wszyscy są o
    włos od śmierci.
    Gdyby mi się takie przerażające historie przydarzały, to bym autobusami
    jeździł :)

  • 7. Data: 2011-05-12 21:27:07
    Od: "Szuwaks" <S...@g...pl>

    Witam,

    > Nie myślałeś o założeniu jakiegoś bloga?
    > W sumie na takie atrakcje to wymyślono jakieś Twittery czy coś.

    No nie mogę!
    Facet!
    Takich gaf to Ty nie rób.
    Kto jak kto, ale Michał doskonale wie co można a czego nie w Usnecie a tym
    bardziej p.r.w.
    Takie rady to dla Koliny - ni to chłopa ni dziewczyny. -:)

    Szuwaks

  • 8. Data: 2011-05-12 21:34:12
    Od: "Szuwaks" <S...@g...pl>

    Witam,

    A, cross...

    > Obłęd jakiś, strach się bać.

    Rzeczywiście, coś w tym jest.
    Ludzie nie myślą. Zupełnie.
    Już o technice jazdy w mieście to zapomnij.
    Ale ja muyślę, że te wszystkie idiotyczne i aroganckie zachowania wynikają z
    prostej przyczyny.
    Bezkarność.
    Lekceważenie różnych przepisów wynika z tego, że mało kto obawia się
    jakichkolwiek konsekwencji.
    I dlatego jest cała masa kierowców, któy mają wszystko głęboko w....
    poważaniu.

    Szuwaks

  • 9. Data: 2011-05-12 21:46:19
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-12 21:34, Szuwaks pisze:
> [...]
    > jakichkolwiek konsekwencji.
    > I dlatego jest cała masa kierowców, któy mają wszystko głęboko w....

    O dawna o tym piszę - nawet dzisiaj już o tym pisałem na pms-ie.
    Skoro ludzie nie chcą szanować swojego prawa i stosować się do
    ogólnych zasad współżycia społecznego, to niech się chociaż
    boją policji (którą opłacamy, by pilnowała przestrzegania tych
    zasad), która niestety zdaje się przymykać na wszystko oko
    i tylko znienacka dopilnować miernika prędkości.

  • 10. Data: 2011-05-12 22:39:07
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Ale ja nie w sprawie że mu coś nie wolno, a w sprawie że jakiś sezon na
    > jęczenie się zaczął - najazd biednych, zahukanych kierowców którzy co

    ooo to to to:)
    ja tam nie zauwazylem nic specjalnie odbiegajacego od normy (moze poza tym
    ze konstancin-jeziorna w ktorym jest prowadzony remont glownej drogi
    opustoszal i jezdzi sie komfortowo - jak droga byla czynna to korki stad do
    tamtad. jak dla mnie moga zostawic ta droge tak rozgrzebana:P)

    :))))))))

    goraczka panuje widac:) waglik ciagle zywy!