  • Data: 2011-05-23 11:21:36
    Temat: Re: Motocykliści (i nie tylko) atakują
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Maśląg wrote:

    > Wiedziałem.

    To że Ty wiesz wsystko (najlepiej) wiadomo nie od dziś ;)

    > Aha - w jak wielu?

    Do pracy jadę ok 4km i czterema odcinkami dród -- na dwu z nich ograniczenia są
    całkowicie bez sensu. Oczywiście na obu odcicnach są ulubione miejsca
    "reprerowania budżetu" (co prawda jedno było zwykle okupowane przez straszników
    wiejskich, ale cosik ich ostatnie zmiany przepisów wypłoszyły, po od stycznia
    darmozjadów już tam nie widziałem).

    > Często takie spotykasz?

    Owszem.

    > Tych pewnie też sporo, sypniesz przykładami z rękawa?

    > Nie wszędzie jest 50 - w wielu miejscach prędkość jest podniesiona.

    Wielu = czytaj jednym. Chyba że każdy kierunke liczysz osobno. Przy czym
    oznakowanie końca tego odcinka (koło Kochanowskiego) jest badziewne --
    oczywiście po to, żeby niebiescy koło Cytadeli mieli lepsze żniwo.

    > Dużo lustro pomoże, jak ktoś będzie ciął 100-ką.

    Ale nie potrzeba wtedy oganiczenia do 20 albo 30 -- często wystarczy 50.

    > Znam to usprawiedliwienie i mechanizm jest inny -

    Tak, wiemy, że Ty wiesz wszystko ;)

    > wiele osób z góry
    > zakłada głupotę władzy oraz własną bezkarność i tak podchodzi do
    > w zasadzie do wszystkich ograniczeń.

    Te założenia są generlanie słuszne -- zarówno o bezarkości jak i o głupocie władzy.

    \SK