  • Data: 2011-05-24 17:10:40
    Temat: Re: Motocykliści (i nie tylko) atakują
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-24 16:42, Arek pisze:
    (...)
    > Bardzo dobrze napisane. Czytając to obstawiałem co w odpowiedzi napiszą
    > osoby pokroju naszego Artura M. Oczywiście to co wymyślił zdziwiło nawet
    > mnie, a trochę do jego teorii już się przyzwyczaiłem.

    Zrób sobie konkurs audiotele i potwierdzaj według własnego uznania:
    1. Brawo, wygrał pan.
    2. Gratuluję, znowu pan nic nie wygrał.
    Wygrane możesz przydzielać wg dowolnie wymyślonego klucza.

    > Jeżeli w podobny sposób "myślą" (to oczywiście nie jest właściwe słowo)
    > wszelkiej maści urzędnicy odpowiedzialni za obecny stan rzeczy, to nie
    > ma co się dziwić, że jest jak jest.

    Sugerowanie innym ułomności intelektualnej jest starą zagrywką ludzi,
    którzy sumie mają niewiele do powiedzenia, za to muszą sobie
    popisać na newsach, by się jakoś dowartościować.

    > Przecież każdy wie, że "nic się nie da zrobić a ludzie sami się
    > zabijają, przecież w telewizorze tak powiedzieli i w gazetach tak piszą".

    Zapisz się do jakiejś partii - tam populistów i demagogów bardzo
    potrzebują...