eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMoment a moc › Re: Moment a moc
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Jurand" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Moment a moc
    Date: Mon, 27 Sep 2010 20:15:37 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 50
    Message-ID: <i7qmt0$f16$1@news.onet.pl>
    References: <i7hkc5$poh$1@inews.gazeta.pl>
    <4c9c5c02$0$27034$65785112@news.neostrada.pl> <i7hn0i$66s$1@news.onet.pl>
    <4c9c6027$0$21009$65785112@news.neostrada.pl> <i7hnrc$8hl$1@news.onet.pl>
    <i7ibck$9r3$1@news.task.gda.pl> <i7ihqr$es9$1@news.onet.pl>
    <i7otda$7o7$2@news.task.gda.pl>
    <s...@b...chello.pl>
    <i7pscn$7o7$5@news.task.gda.pl> <op.vjou4dzpa6rut4@koder>
    <i7q0o5$8ne$2@news.task.gda.pl> <op.vjoyvoywa6rut4@koder>
    <i7qm06$ja1$2@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat3-21.ghnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1285611232 15398 91.150.222.21 (27 Sep 2010 18:13:52 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 27 Sep 2010 18:13:52 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2313045
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:i7qm06$ja1$2@news.task.gda.pl...

    >>>> Nawet można sobie
    >>>> wyregulować moment, w którym redukuje.
    >>>
    >>> Gałką?
    >>
    >> W w124 skróceniem stosownego cięgna (pod maską, śrubą). W 170 się nie
    >> bawiłem.
    >>
    > Chyba sobie jaja robisz...

    Nie, nie robi sobie jaj. Regulacja momentu redukcji biegu w w124 tak właśnie
    jest wykonywana.

    >>>> Ergo: jeździłeś popsutymi :]
    >>>
    >>> Wsiądź sobie np. do BMW e60 z 3 litrowym dieslem i się przejedź. :)
    >>
    >> Jak miałem rozregulowane ASB, to też mi nie redukował. Ale to nie jest
    >> normalne
    >> zachowanie i nawet w WIS (instrukcje serwisowe) jest opis jak to
    >> wyregulować.
    >>
    > Powiedzieć Ci coś jak działa u mnie automat?
    > Jak wciskam pedał gazu do końca (bez KD), to idzie mocno i zdecydowanie.

    A jak masz 1200 obrotów i wciskasz pedał gazu do końca bez KD, to też nie
    zredukuje biegu? Jeśli nie - masz spieprzoną skrzynię.

    > Jak wcisnę w momencie gdy rozkręca KD to nie redukuje w ogóle, tak jakby
    > KD nie działało. Czyli nie pozwala mu zmienić biegu.

    J.w.

    > Czyli tak.. Jadę sobie na II biegu...

    Jakie obroty?

    > Wciskam gaz do dechy (bez KD), auto wyrywa jak oszalałe do przodu, zmienia
    > bieg na III, potem na IV, potem na V. Czyli co? Jaki z tego wniosek? Nie
    > redukuje w momencie mocnego wciśnięcia pedału gazu.

    Jedź na IV biegu. Na najniższych obrotach, jakie się da utrzymać na tym
    biegu. Wciśnij gaz do dechy bez KD. Jeśli skrzynia nie zredukuje na 3 - jest
    zepsuta. Smutne, ale prawdziwe.

    Jurand.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: