eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMoment a mocRe: Moment a moc
  • Data: 2010-09-28 00:09:27
    Temat: Re: Moment a moc
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Mon, 27 Sep 2010 22:32:45 +0200, Adam Płaszczyca wrote:
    >Dnia Sat, 25 Sep 2010 18:26:13 +0200, J.F. napisał(a):
    >>>I tak, i nie. W terenówkach - pomysł doskonały. W szosówkach - niezbyt.
    >> Ale w terenie wystarczy dyfry zblokowac, na szosie sa problemy :-)
    >
    >Jak masz na każde koło osbny silnik, to nie musisz niczego blokować :D

    No i do tego zmierzam.
    Ale poki nie mamy czterech silnikow ... daje sie to w ogole zrobic
    dobrze ?

    >>>Rośnie masa nieodsprężynowana, takie koło bedzie miało tendencję do
    >>>skakania bo wybojach. Lepiej w takim przypadku sprawdzi się rozwiązanie z
    >>>nieruchomym silnikiem i tradycyjną półosią.
    >>A pamietasz niedawna dyskusje o inerterze ?
    >>Moze ta nieresorowana masa nie jest taka zla, skoro ja F1 stosuje.
    >
    >Jakie masz nierówności na torze F1 i jaką siłę dociskającą bolid?

    Ponoc te inertery dobrze sobie radza na kraweznikach zakretow.
    A wtedy i docisk nawet spada i sie staje porownywalny ze zwyklym
    autem.

    >> Zreszta - dorobi sie elektroniczny amortyzator i problem zniknie :-)
    >Nie zniknie, bo szybkie opuszczenie ciężkiego koła powoduje podniesienie
    >się reszty nadwozia.

    Przeciwciezar, albo skrzydelko dociskowe :-)

    J.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: