eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMoment a moc › Re: Moment a moc
  • Data: 2010-09-27 22:32:45
    Temat: Re: Moment a moc
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sat, 25 Sep 2010 18:26:13 +0200, J.F. napisał(a):

    >>I tak, i nie. W terenówkach - pomysł doskonały. W szosówkach - niezbyt.
    >
    > Ale w terenie wystarczy dyfry zblokowac, na szosie sa problemy :-)


    Jak masz na każde koło osbny silnik, to nie musisz niczego blokować :D

    >>Rośnie masa nieodsprężynowana, takie koło bedzie miało tendencję do
    >>skakania bo wybojach. Lepiej w takim przypadku sprawdzi się rozwiązanie z
    >>nieruchomym silnikiem i tradycyjną półosią.
    >
    > A pamietasz niedawna dyskusje o inerterze ?
    > Moze ta nieresorowana masa nie jest taka zla, skoro ja F1 stosuje.

    Jakie masz nierówności na torze F1 i jaką siłę dociskającą bolid?

    > Zreszta - dorobi sie elektroniczny amortyzator i problem zniknie :-)

    Nie zniknie, bo szybkie opuszczenie ciężkiego koła powoduje podniesienie
    się reszty nadwozia.

    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
    _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
    ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: