  • Data: 2014-06-28 19:33:56
    Temat: Re: Mobilne gniazdka elektryczne - używał ktoś coś takiego ?
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:loloft$o1f$1@node2.news.atman.pl...

    > I sugerujesz ze tym sposobem user widzi 1000fps na swim monitorze "bo ma
    > mniej do przesłania" ?

    Dlaczego? Zresztą, postawiłem argument przesyłania całego obrazu... a w to
    miejsce tylko to, co wyżej zacytowałem. No, przecież wiadomo, że obraz
    lokalnie. Chyba, że mniej zajmie przewachlować go w całości, niż pieścić się
    ze szczegółami obiektów na nim...
    Nie, nie chcę, by było 1000fps, chyba nie ma RAMDAC, który by tyle wyśpiewał
    do monitora. Chcę, aby po prostu komputer miał czas zarówno na inne zadania,
    jak i inne transfery.

    > Tak, obraz tworzony jest bit po bicie. Przez kartę graficzną *LOKALNIE*
    > zazwyczaj z prędkością mniejszą niż 60fps (bywa że grubo mniejszą). Siec
    > wymienia jedynie dane dotyczące akcji w świecie gry. Czy będzie to 1ms czy
    > 4ms nie ma żadnego znaczenia ponieważ i tak nie zdąży się w tym czasie
    > wyrenderować nawet pół ramki.
    >
    > Jesli masz na mysli strumieniowanie obrazu gry to na razie nie istnieje
    > technologia która to potrafi przez internet i jest grywalna, a steam na

    Nie oczekuję tego. Zresztą, podtrzymuję, że kładę na stabilność transferów.

    > Nie znam obecnie gry która wysyla *cały* obraz przez sieć na inny komputer
    > wiec zakładam z pewnością bliską 100% że AlexY pisząc coś o tym że ma 4x
    > szybciej w kontekście gier po prostu powtarza audiofilskie voodoo i trzeba
    > to w zarodku zdusić.

    No, ja przede wszystkim chcę konkretnie dociec o co chodzi, bo aby w coś
    uderzyć, nawet, jeśli nie ma racji, muszę wpierw wiedzieć w co. Nie lubię
    walić na oślep w takich sprawach, bo wiem, że można bardzo się pomylić. (nie
    twierdzę, że tego nie robię, chętnie przyjmę korektę, jeśli będzie rzeczowa
    i spokojna, nie podszyta agresją, pychą, zarozumialstwem, itd, itp...)

    --
    Spamerów i "pytaczy" informuję, iż bardzo narażają się na to, że ich
    adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.