  • Data: 2014-06-27 18:51:13
    Temat: Re: Mobilne gniazdka elektryczne - używał ktoś coś takiego ?
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Pszemol napisał:

    > To rozwiązanie ma przede wszystkim dawać więcej miejsca na blacie
    > kuchennym który przestaje być zagracony kuchenką-skrzynką którą
    > niestety trzeba podłączyć do gniazdka w ścianie...
    > Kuchenka mikrofalowa nad kuchnią gazową/piecem to rozwiązanie
    > bardzo ładne i funkcjonalne, dodatkowo oszczędzasz gniazdko w ścianie.

    Nie miałem na myśli wstawiania mikrofali w mebel dla wygody bo już tak
    miałem i wiem że to się sprawdza, chodzi mi o wymuszenie tego
    rozwiązania coby tej listwy nie przeciążać.

    > Nie bardzo wyszło na Twoje, bo Ty się akurat przyczepiłeś czegoś
    > co jest zupełnie nieistotne a wręcz jest obciążalność prądowa spora.

    Jest spora ale nie dość, moje zabezpieczenie przedlicznikowe to 100A,
    gniazdka kuchenne mają akurat bezpiecznik 32A, więc na styk, zero
    zapasu. I jeśli dla oszczędzenia listwy coś mam puszczać osobnym kablem
    (tylko kuchenka elektryczna ma swój) to nie widzę sensu.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html