  • Data: 2014-06-28 02:57:08
    Temat: Re: Mobilne gniazdka elektryczne - używał ktoś coś takiego ?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotr Dmochowski" <i...@p...onet.pl> wrote in message
    news:53ad0aee$0$2358$65785112@news.neostrada.pl...
    > Ja nic nie mam :) Mowa była o mieszkaniu szwagra.

    > Czyli że w mieszkaniu 70m2 nie wystarczy jeden router WiFi?

    Nic takiego nie napisałem... Po prostu trzeba przemyśleć umiejscowienie
    nadajnika tak, aby przewidzieć miejsca gdzie będzie fala tłumiona.

    > Ale z drugiej strony widać kilkanaście czy nawet więcej sieci sąsiadów,
    > więc jednak sygnał przechodzi przez więcej niż 2 ściany. Jak się nie
    > obrócić zawsze plecy z tyłu ;)

    Kilkanaście a nawet więcej mówisz? :-)

    > A jak ktoś nie chce bawić się w taką ciuciubabkę albo nie umie
    > konfigurować sprzętów informatycznych?

    To może zapłacić komuś, komu się chce bawić za pieniądze...

    > W końcu to urządzenie domowe, nie profesjonalny sprzęt.
    > Po włączeniu ma działać, bez codziennej obsługi, bo ktoś coś włączył.

    Z taką ideologią właśnie masz problemy jakie opisałeś u szwagra.

    > No tak, bo to takie proste. Rozwalić skrzynkę i pociągnąć kabel przez
    > korytarz a potem jeszcze złamać szyfrowanie.

    Często skrzynka jest i tak rozwalona, wpiąć można konwerter
    z power line na wifi i nawet zasilanie jest pod ręką...
    I wtedy kabla po korytarzu ciągnąć nie trzeba.

    > Przy WiFi masz wszystko na tacy bez wychodzenia z domu, pozostaje tylko
    > złamać hasło (chociaż tylko to może złe słowo, ale nie trzeba wykonywac
    > fizycznej ingerencji w żadne instalacje).

    No ale co Ci to da? Co tam Ci tak cennego chula po sieci?

    > Na kablu 1Gb na każdym podłączonym urządzeniu bez łaski, bez konfiguracji,
    > sprawdzania kanałów i najbezpieczniejsze ze wszystkich metod. Ale co kto
    > lubi ;)

    Mówimy o uniwersalności - kabel kosztuje sztywność planów.