  • Data: 2014-06-28 19:47:54
    Temat: Re: Mobilne gniazdka elektryczne - używał ktoś coś takiego ?
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:8eyl4xqwev76.1701n002l5wev.dlg@40tude.net...
    > No, telewizja moze byc przez internet dystrybuowana, wiec w zasadzie
    > istnieje. Serwer z kilkoma kartami graficznymi, sprzetowa kompresja do
    > MPG, wysylka w swiat - i to wszystko realizowalne juz dzis ...

    Miałem już w zeszłym wieku urządzenia duńskiej firmy Recam (nie wiem, czemu
    ten pier*.*ony Google uparcie twierdzi, że chciałem wpisać Recap, kiedy
    wcale nie... i nie zwraca mi oczekiwanych wyników... wiem o wyłączeniu
    "-recap", coś musiałem pokręcić, albo firma dawno zniknęła) w pracy, gdzie
    transmisja obrazu dała się przeprowadzić już przy 2Mbit/s, choć kolega,
    który się tym zajmował mówił, że byle jąknięcie i obrazek się krztusił,
    ostatecznie chyba przyjęto 6 Mbit/s. Kodek chyba właśnie MPEG-2. Jeszcze
    długo nadajniki były analogowe (c.a. 15 lat...), ale tory przesyłowe na
    łączach już cyfrowe.
    Jednakże MPEGi wszelakie, to OIDP, kompresje stratne, a w grze to zależy
    chyba na dobrym obrazie i niezarzynaniu łączy.

    --
    Spamerów i "pytaczy" informuję, iż bardzo narażają się na to, że ich
    adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.