    Date: Wed, 07 Sep 2011 23:04:36 +0200
    From: Piotr Dmochowski <i...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Mo?e mi kto? wyjasni?, jak to dzia?a ?

    W dniu 2011-09-05 21:53, Padre pisze:
    > Pisałem o lekarzach, którzy skurwili się do tego stopnia że uprawiają
    > "leczenie" metodami niekonwencjonalnymi w tym, biorezonansem
    Ostatnio był artykuł o cudownym polskim leku na raka. Potem się okazało
    że nie polskim tylko kopiowanym przez Polaków, i nie cudowny tylko w
    najlepszym razie zamieniającym chorobę śmiertelną na przewlekłą (bez
    gwarancji że pociągnie się dłużej niż rok czy dwa i tylko dla
    określonych typów raka). Roczny koszt takiej kuracji to około 200 tys. zł.
    http://wyborcza.biz/Firma/1,101618,10149040,Firma_Ma
    bion_robi_pierwsze_lodzkie_leki_na_raka.html

    Inny ciekawy artykuł o leczeniu raka:
    http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,10229629,
    Prywatne_szpitale_zarabiaja_na_raku__Nawet_w_kryzysi
    e.html
    Na Mazowszu w pierwszej połowie tego roku na chemioterapię przeznaczono
    ponad 129 mln zł.
    W Polsce co roku jest wykrywanych 150 tys. nowych zachorowań na raka. W
    2025 r. ma ich być 180 tys.
    Pacjenci muszą być pod stałą opieką lekarza, by wychwycić nawrót.
    Medycyna jest bezpiecznym biznesem, którego nie dotyka kryzys.

    No właśnie - kto zrezygnuje z takiego rynku? Kto zainwestuje w badania
    terapii które są tanie, skuteczne, nie mają skutków ubocznych i nie
    można ich opatentować? Jak nazwać ludzi którzy za wszelką cenę chcą
    utrzymać obecny stan?
    Piotrek