  • Data: 2011-09-08 20:08:26
    Temat: Re: Mo?e mi kto? wyjasni?, jak to dzia?a ?[OT]
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiszą NA RAZIE, brak podstaw aby teorię o biorezonansie rozwijać.
    > Najpierw potrzebne by było odkrycie bioenergii. Teorie w fizyce do
    > lamusa nie odchodzą, są jedynie uzupełniane o kolejne, na tym polega
    > rozwój wiedzy.

    Tak na marginesie, przed kilkoma laty miałem dostęp do dokumentacji
    takiego urządzenia przeznaczonej dla lekarzy którzy chcieli go kupić, z
    jednej strony konstrukcja tego urządzenia jest naprawdę zaawansowana a
    stopień komplikacji uzasadnia po części wysoką cenę ale to całkowicie
    zrozumiałe bo jej konstruktorami byli specjaliści nie medycyny tylko
    elektroniki którzy z najlepszymi intencjami wypełnili zlecenie twórców
    idei urządzenia. Z technicznego punktu widzenia zasada działania
    poszczególnych jego bloków była jasno i logicznie wytłumaczona, jako
    wiele lat praktykujący elektronik-automatyk nie widziałem w tej części
    dokumentacji żadnego naciągania. W rzetelny sposób opisane było, że
    jeśli na wejściu pojawi się jakaś częstotliwość to zostanie ona
    wzmocniona itd. potem opisywano filtry pasmowo-przepustowe, generatory,
    układy zdudniania, blok podobny do pętli PLL tylko literalnie nigdzie
    nie było wspomniane skąd te wejściowe częstotliwości miały by się
    pojawić i czym ma skutkować wygenerowanie fali o przeciwnej polaryzacji
    i odpowiedniej fazie:)

    Reasumując między urządzeniem a pacjentem są elektrody i czarna dziura
    teorii:)

    Część opisu "medycznego" to już całkiem inna historia, nie pamiętam
    szczegółów ale utkwiło mi w głowie stwierdzenie, że ponieważ z całego
    zakresu częstotliwości poznane jest konkretne działanie tylko niektórych
    to należy przyjąć, że podczas terapii można również niejako przy okazji
    wyleczyć choroby o których istnieniu lekarz i pacjent nie wiedzą:)

    Zupełnie odjazdowo wygląda bibliografia w tej dokumentacji z około 30
    pozycji kilka to opublikowane w dziwnych periodykach prace autorów
    urządzenia a reszta to wypełniacz czyli akademickie podręczniki podstaw
    chemii i fizyki oraz publikacje para- i popularno-naukowe:)