  • Data: 2011-09-08 13:49:46
    Temat: Re: Mo?e mi kto? wyjasni?, jak to dzia?a ?[OT]
    Od: Piotr Dmochowski <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I to usprawiedliwia wszystko? Może jeszcze o dupie Maryny zaczniesz
    > pisać, bo kiedyś ktoś napisał wątek o kodowaniu postów na tej grupie?

    To dlaczego ktoś najpierw w takich oderwanych od tematu grupy wątkach
    udziela się, a potem do innych ma pretensje że grupę zaśmiecają?

    Poza tym nie ja zakładałem ten wątek, temat jest o urządzeniu
    elektronicznym, zastanawiamy się czy i jak takie urządzenie może
    działać, dodatkowo wyszedł temat czy ogólnie promieniowanie
    elektromagnetyczne ma wpływ na zdrowie (a przecież praktycznie każde
    urządzenie elektroniczne coś tam promieniuje), więc coś z elektroniką
    wspólnego ma.
    Piotrek