    From: A.L. <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Mlody Technik
    Date: Mon, 24 Feb 2014 19:37:32 -0600

    On Tue, 25 Feb 2014 01:40:34 +0100, Sylwester Łazar <i...@a...pl>
    wrote:

    >> Ja. Nawet pisywalem.
    >A mozna poprosic o sampla :-)
    >S.

    To bylo 40 lat temu... Nie mam. Nawet nie pamietam dokladnie o czym
    pisalem...Cos o radiach transystorowych i lampowych... Takie
    porownanie technologii

    Z samplow to mam moje najwieksze dzielo literackie: ksiazke
    Programowanie Milkrokomputerow w Jezyku Basic. Wydana pzrez Sigme.
    Taka czerwona okladka. Wczesne lata 80

    To byl ozaraz jak "wybuchly" komputery personalne. Rok 1982 czy 3. Nic
    nie bylo po polsku. To byla pierwsza ksiazka

    ksero manuskryptu na tak zwanym "perskim" do ktorego byl pzreciek,
    kosztowalo wiecej niz ja dostalem jako honorarium. Ludzie sie
    wywiedziel ize ksiazka ma byc "rzucona" do ksiegarni w poneidzialek. W
    sobote zaczely sie ustawiac kolejki.

    Pierwszy naklad - cos 20 tysiecy, o ile pamietam, rozszedl sie w pare
    godzin. Potem byly dodruki, w sumei cos ze 200 tysiecy

    Ale forsy na tym nei zrobilem.. .Honoraria byly g...ne. Tyle co mi
    zostalo to to ze przyczynilem sie do "rewolucji komputerowej.

    Niestety, "sampla" nei podesle, bo mam tylko jeden papierowy
    egzemplarz :)

    Mzoe gdzies jest w sieci

    A.L.

    P.S. Drugei dzielo literackie z duzym sukcesem to Automatyka w
    Pytaniach i Odpowiedziach. Miala niezykle powodzenie bo ludzie tego
    sie wkuwali do egzaminow magisterskich, a na niektorych
    prowincjonalnych uczelniach byla podrecznikiem.

    Do sciagniecia z sieci