  • Data: 2014-02-25 09:05:28
    Temat: Re: Mlody Technik
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z samplow to mam moje najwieksze dzielo literackie: ksiazke
    > Programowanie Milkrokomputerow w Jezyku Basic. Wydana pzrez Sigme.
    > Taka czerwona okladka. Wczesne lata 80

    pewnie to ?
    http://allegro.pl/frelek-mikrokomputer-programowanie
    -w-jezyku-basic-i4000600568.html

    No jak raz nie miałem niestety, ale pamiętam okładkę skądś - to był
    czas, że literatury było jak na lekarstwo :)

    Ale mam właśnie w ręku inną z tej serii;
    http://allegro.pl/rydzewski-sacha-mikrokomputer-elem
    enty-budowa-dzia-i3936802214.html

    Niby staroć, ale nie wyrzucam, bo czasem trzeba sobie jakąś rzeczy
    przypomnieć :)