eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaMarketowe a firmowe › Re: Marketowe a firmowe
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Marketowe a firmowe
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <3...@g...com>
    <nbi0vb$53p$1@node2.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <nbimmp$9i6$1@dont-email.me>
    <d...@g...com>
    <56dd48e7$0$22826$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <nbkmm2$8e0$1@node1.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <nbp38k$5fi$1@dont-email.me>
    <7...@g...com>
    <nbp65q$for$1@dont-email.me>
    <a...@g...com>
    <nbrr84$ilu$1@dont-email.me>
    From: Piotr Dmochowski <i...@p...onet.pl>
    Date: Thu, 10 Mar 2016 14:33:10 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.6.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <nbrr84$ilu$1@dont-email.me>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 160310-2, 2016-03-10), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 17
    Message-ID: <56e17798$0$689$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 31-178-255-24.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1457616792 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 689 31.178.255.24:54709
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:695808
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-03-10 o 14:04, Pszemol pisze:
    > Zlali? Nie mówię aby zlali...
    > Alternatywą jest oferowanie produktu bez NOWEJ gwarancji.
    > Przy wymianie w 22 miesiącu 24-miesięcznej gwarancji
    > miałbyś wciąż 2 miesiące gwarancji ale nie więcej. O to mi chodzi.
    Klient zapłacił za produkt który miał wytrzymać 24 miesiące użytkowania,
    co obiecał mu producent. Dostarczył bubel który rozpadł się po 22
    miesiącach. Zabiera więc swój bubel i daje to za co zapłacił klient,
    więc produkt który ma wytrzymać 24 miesiące użytkowania.
    Jak widać nie robi łaski, bo to nie była umowa dzierżawy na 24 miesiące
    (i wtedy daje się produkt zastępczy na 2 miesiące brakujące do końca
    umowy), tylko ma dostarczyć produkt który ma wytrzymać co najmniej 2
    lata. Do tego się zobowiązał i za to wziął pieniądze.

    --
    Pozdrawiam
    Piotrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: