eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaMarketowe a firmowe › Re: Marketowe a firmowe
  • Data: 2016-04-03 21:29:08
    Temat: Re: Marketowe a firmowe
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:nc1mg5$mj6$1@mx1.internetia.pl...
    > Bardzo łatwo. Nietrwały produkt moze mieć dłuższą gwarancję
    > oferowaną przez producenta jako "bonus" kompensujący
    > znaną na rynku mniejszą twałość produktu. Bez dłuższej
    > gwarancji (czy lepszej gwarancji) ten produkt nie byłby
    > konkurencyjny na rynku bo klient bałby się za bardzo awarii
    > aby zaryzykować zakup.
    > ---
    > Żeby producentowi opłacało się danie długiej gwarancji musi mieć tak
    > trwały produkt by koszty napraw nie zjadły zysku ze sprzedaży.

    Jasne. Np. zepsuje się 20% pralek gorszego producenta, 5% pralek
    lepszego producenta, ale lepszy producent daje tylko rok gwarancji
    to gorszy producent może wciąż "przebić" dając dwuletnią gwarancję
    i wypaść nieco lepiej na rynku detalicznym - mało tego, sugerować
    nieobeznanym że pralka z dwuletnią gwarancją MUSI być lepsza niż
    pralka z roczną.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: