    Subject: Re: Ładownie film lub gra i spadek naładowania?
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: PlaMa <m...@w...pel>
    Date: Mon, 31 Aug 2015 01:25:37 +0200

    W dniu 2015-08-30 o 23:12, Pszemol pisze:

    > Budujesz całą sieć wymówek a prawda jest taka, że źle
    > zaprojektowany smartfone potrzebuje po prostu więcej niż
    > typowy system ładowania przez USB jest w stanie dostarczyć.

    Pszemol, człowieku czego ty chcesz? Wyjaśniłem ci, że producent
    przygotował urządzenie i dostarczył do klienta z konkretną ładowarką i
    okolicznymi akcesoriami. Na tych akcesoriach ładowanie przebiega
    bardziej niż poprawnie. Oprócz tego zaprojektował urządzenie tak, by
    ładowała się z byle czego, podłączone byle czym, choć nie tak wydajnie
    (ajfon tego nie potrafi).

    Wytykanie, że na przedziwnych akcesoriach kilka modeli z rzeszy
    dostępnych ze środowiska Androida nie działa w pełni wydajnie i
    przeciwstawianie tego ajfonowi, który bez specjalnego kabla (który
    potrafi się rozpieprzyć od samego leżenia) nie podładuje się w ogóle, to
    chyba lekka kpina.

    > I tu się bardzo mylisz. Proponuję abyś nie zabierał głosu w temacie
    > o którym nie masz bladofiołkowego pojęcia. Kabel Apple kończy
    > się typowym wtykiem USB-A, takim samym jak kabel mikro-USB
    > do tego smartfona co się nie potrafi doładować w czasie grania YT.
    > iPhone możesz sprawnie naładować z każdej ładowarki, oryginalnej
    > lub nie, sieciowej lub samochodowej, Samsunga czy Motoroli, bez
    > różnicy, i nie musisz mu szukać wymówek o niezdrowej sieci energetycznej.

    Jakie ty masz doświadczenia z telefonami androida? Którymi telefonami
    Adnroida?

    Ja mam Lenovo K3 Note. 5,5calowe bydle. Uruchomiona nawigacja, janosik,
    rejestrator i puszczona muzyka, telefon podłączony chińskim kabelkiem do
    wejścia USB w samochodowym radio. Nic się nie rozładowuje.
    Telefon podłączony oryginalnym kablem do oryginalnej ładowarki leci
    zawsze w górę niezależnie co na nim robię.

    To że filozofia związana z Androidem pozwala by praktycznie każdy
    zbudował sobie takie urządzenie i czasami ktoś to zbuduje źle, nie
    sprawia że całe środowisko ma problem (jak widzisz po moim przykładzie)
    ani nie sprawia automagicznie, że rozwiązania z ajfona stają się lepsze
    (fuck logic).

    Podsumuję tak by nie było wątpliwości - Android pozwala ci wybrać model
    pasujący pod twoje potrzeby i kieszeń, jeżeli oszczędzałaś, robiłeś
    jakieś zbyt wielkie kompromisy lub zwyczajnie głupio wybrałeś to jest
    twój problem, czemu to uogólniasz do całego środowiska gdzie inni takich
    problemów nie mają?