  • Data: 2015-08-31 23:00:12
    Temat: Re: Ładownie film lub gra i spadek naładowania?
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-08-31 22:17, PlaMa wrote:

    > No właśnie chyba nie, ot betatesty sobie producenci zrobili, ja nawet
    > rozumiem, że ktoś może po czymś takim focha strzelić na Samsunga czy
    > inne HTC, ale po co Androida się czepiać?

    Aaa, Smamsung bardzo ladnie to rozegral. Poczatkowo wiele osob sądzilo,
    ze chce on promowac swoje Exynosy, pozniej zas zaczela sie jazda z S810.
    LG wsadzilo go do Flexa 2, czarowali, ze niby jest ok, ale nie bylo ok.
    Samsung upiekl dwie pieczenie: 1. jako jeden z bardzo niewielu
    producentow flagowych urzadzen uchronil sie przed problemem z
    przegrzewaniem 2. pokazal, ze Exynosy moge byc lepsze od Snapdragonow.
    Co do czepiania...wlasiciwe sie nie czepiam. Pokazuje nakrotsza sciezke
    myslowa dotyczaca grzania i telefonow w ktorych to wystepuje.
    Mysle, ze chyba nie ma co wiecej sie rozwodzic :]

    > Honor 7? One One Plus? Nowe Vibe? G4? Nexus 6? Wybór jest, naciąłeś się?
    > Reklamuj aż Ci zrobią lub kasę oddadzą i nigdy nie wracaj do tej marki.
    > Tyle.

    Ja wspomnialem wczesniej: mam LG G2, z ktorego wydajnosci jestem bardzo
    zadowolony. Wiele osob jednak boryka sie z tego typu problemem, placac
    czesto 2-3kzl:
    http://pclab.pl/art65364-6.html
    Oj nie bylbym taki pewny, czy producent badz sklep uwzglednia tego typu
    przyczyne reklamacji.

    > Pytałem się go o sprecyzowanie, z którymi modelami miał takie przygody
    > ale... szkoda gadać.

    > Przykro mi ale nie zrozumiałem przesłania? Iphone i S6 są przepłacone
    > więc racjonalizujesz zakup iPhona? Serio nie załapałem sensu wypowiedzi,
    > to nie zaczepka do flyme :)

    Wiele rzeczy jest przeplaconych...a jednak je kupujemy. Markowa odziez
    turystyczna kosztuje tyle, ze chyba jest projektowana przez NASA.
    Samochody z wyzszej półki, tez kosztuja znacznie wiecej niz wynikaloby
    tylko ze specyfikacji, wykwintna zywnosc, alkohole itd. Jest tego sporo
    i ludzie sa sklonni za to zaplacic.
    Co do iPhone'a, dlaczego warto go kupic - pisalem wczesniej, powtorze
    (ehh do czego to doszlo, zebym bronil iPhone'a i robie to jeszcze za
    friko ;]):

    -ekosystem: wiecej aplikacji bez reklam, aplikacje czesto lepiej
    wspolpracujace ze sprzetem (bo jest "pięć" modeli telefonow na krzyz).
    Wieksza ilosc producentow samochodow dostosowala swoje samochody do
    obslugi sprzetu Apple'a. Moze Pszemol tutaj sie wykaze, w koncu pieknie
    mu tutaj przygotowuje poletko do peanow na temat wyzszosci.

    -firma nie zarabia na danych wiec mozna przyjac, ze nie jest tak
    zainteresowana naszymi danymi jak Google (prawda moze byc inna ale chyba
    nie ma namacalnych dowodow na to)

    -design: Apple od samego poczatku wyznacza tu trendy. Urzadzenia z
    jablkiem sa po prostu bardzo dobrze zaprojektowane i w zdecydowanej
    wiekszosci przypadkow dobrze wykonane.

    -kontrola uprawnien aplikacji: ojej Android 6 bedzie to mial,
    hurrraaaa!!! A w iOS jest sobie ta funkcja, dziala i tak powienno byc.
    Dla wielu osob jest to mush have. Dla mnie tez, dlatego w sposob
    nieoficjalny rozwiazalem ten problem w Androidzie. Oficjalnie musialbym
    sie zgadzac na kalkulator z "tysiacem" uprawnien, albo nie instalowac.

    -aktualizacje systemu: Pszemol ma chyba iP4S, premiera odbyla sie pod
    koniec 2011 roku a do tej pory otrzymuje aktualizacje łącznie z
    najnowszym systemem!!! Znasz jakis telefon z Androidem, ktory bylby tak
    dlugo wspierany? Zwroc uwage na ostatnia afere zwiazana ze Stagefright.
    Znakomita wiekszosc telefonow z Androidem zostanie na lodzie a jedyna
    ochrona przed ta dziura to wylaczenie automatycznego pobierania
    wiadomosci MMS. To kpina, zreszta to nie pierwsza dziura, z ktora trzeba
    sie pogodzic. W Apple dostajesz łate przy okazji aktualizacji systemu.
    Podobno jednak dziur w iOS jest wiecej niz w Androidzie :]
    A przy okazji, Pszemol - z ktorej wersji iOS obecnie korzystasz?

    -serwis: jak wczesniej wspomnialem - oddane urzadzenie zostalo
    wymienione na nowe, nie jestem odosobnionym przypadkiem. Oddawalem tez
    do naprawy Defy, N8, SGS2. W kazdym przypadku byly otwierane, wymieniane
    komponenty a żale wielu osob, ktore odberaly urzadzenie w gorszym stanie
    niz oddaly mozna znalezc bez problemu.

    Ufffff, kurna Pszemol to nie moja dzialka, jesli tak prmujesz iPhonea,
    rob to do konca ;]
    PlaMa, zwroc uwage na ceny, teraz to nie jest tak, ze iPhone jest
    najdrozszy na swiecie pozniej dluuugo nic i gdzies tam taniocha
    androidowa. Samsung poza designem sciagnal tez ceny i niewiele one
    odstaja od sprzetu Apple'a.