  • Data: 2015-08-30 23:05:46
    Temat: Re: Ładownie film lub gra i spadek naładowania?
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-08-30 22:33, PlaMa wrote:

    > Hmmm... ale to problem Snapdragona nie Androida. Parskanie na robocika
    > bo część firm, które produkuje telefony w tym środowisku nie potrafi ich
    > rozsądnie zaprojektować, to trochę nie fair.

    Ja to rozumiem, Ty to rozumiesz a ten pan obok, ktory placi za pudelko
    od pasty do zebow juz nie musi. On kupuje telefon z Androidem i ten
    telefon mu sie grzeje. Zreszta mi tez sie to nie podoba, zdecydowana
    wiekszosc telefonow z gornej polki w tym sezonie jest obarczona tym
    problemem, no i sa to telefony z Androidem. Gdyby Pszemol napisal tu, ze
    w iPhone nie ma tego problemu mialby racje. Placac takie pieniadze nie
    czuje sie zobowiazany wnikac gdzie jest problem.

    > To tak jakbym się czepiał Windowsa, że mój intel w lapku się spalił a
    > kumplowi na mcbooku cały czas działa... Jest na to jedna odpowiedź -
    > było kupić taki sprzęt który jest coś wart. To zaleta androida, możesz
    > sobie wybrać z tysiąca firm i miliona modeli - pod potrzeby, kieszeń i
    > gust.

    Oczywiscie, dlatego trzymam sie Androida. Nie ma iPhone'a
    wodoszczelnego, wszystkoodpornego, do niedawna nie bylo tez modelu z
    duzym ekranem, nie ma modelu z duza bateria, wymienna bateria itd.
    Jest tylko wersja metro - slicznie wykonczona i dobrze wypromowana ale
    tez oferujca bardzo dobry user expirience i solidne, ROZSADNIE dobrane
    podzespoly. Bo to co ostatnio robia producenci flagowych telefonow z
    Androidem to zart jakis, juz ktos osiagnal swiety graal czyli 4K?
    A wszystko po to, zeby na 10 minut zalozyc VR okulary, chwile sie
    pobawic i nieco pozniej polozyc je obok okularow 3D dołączanych do
    telewizora, ktore zbieraja kurz od samego zakupu.

    > JA w PC, czy to coś zmienia?

    > No nie wiem, nadal kupowanie 2x słabszego sprzętu, za 6x wyższą cenę, by
    > mieć 2/3 funkcjonalności tego drugiego bo 10 modeli z pierdyliarda się
    > przegrzewają, a 1/3 z tego pierdyliarda wolniej się ładuje na
    > nieoryginalnych podzespołach, to chyba trochę głupie.

    Zalezy od punktu widzenia, to samo mozna byloby powiedziec o kims kto
    kupuje Lotusa, po co przeplacac jesli mozna kupic za mniejsze pieniadze
    Nissana czy podkreconego Golfa, ktory go zje w zakresie podstawowych
    parametrow.
    Ktos lubi ten ekosystem, przekonuje go mniejsza tendecja producenta do
    szpiegowania, podoba mu sie design, posiada oficjalnie wbudowany app
    permissions, ceni dlugie wsparcie systemu. Moj jedyny kontakt z serwisem
    Apple'a tez byl bardzo pozytywny: wyslalem iPoda Touch, za jakis czas
    dostalem nowy bez udowadniania, kombinowania itd. Zaden inny serwis mnie
    tak nie usluzyl. Podsumowujac: wolny wybor.