    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <kr36st$28m$1@node1.news.atman.pl> <kr37nv$r3f$1@node2.news.atman.pl>
    <51d53ecf$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    <kr3jdp$731$1@node2.news.atman.pl>
    <1vjnh05d6q904$.ntsrwx9freu4.dlg@40tude.net>
    <kr5ndj$kg5$1@node1.news.atman.pl> <kr5rsj$c6v$1@node2.news.atman.pl>
    <kr5vuk$gg2$1@node2.news.atman.pl>
    <51d68af8$0$1453$65785112@news.neostrada.pl>
    <kr64lc$2ie$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Sat, 6 Jul 2013 13:50:36 +0200

    Dnia Fri, 05 Jul 2013 11:46:09 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > Fakt. To może jest czasami zabawne, ale na dłuższą metę niestety
    > średnio użyteczne. Jak poprowadziła nas gdzieś w Czechach po jakichś
    > ścieżkach na 1,5 samochodu i w końcu się wkurzyliśmy i pojechaliśmy
    > na pamięć na znaną trasę to zmieniła w końcu zdanie.

    Z tym ze mape Czech to AM kupuje jak TT mape Polski, i wiadomo - rozne
    te mapy moga byc.
    Mape Polski powinni miec dopracowana ze szczegolami.

    > No, ale jak
    > jeździliśmy w kółko po Bystrzycy Kłodzkiej (tak, uznaliśmy że
    > pojedziemy za jej wskazaniami) to przez CD ze znajomymi dyskutowaliśmy
    > kto gdzie jest. Byliśmy rozbawieni jak to można skutecznie
    > zniechęcić człowieka do korzystania z tego wyrobu.

    Ale skad dokad dokladnie ?
    W Bystrzycy jest pare ulic jednokierunkowych, a zeby tak prowadzila
    "w kolko" to raczej niemozliwe. Musialby algorytm miec blad, co by
    owocowalo zapetlaniem czestym :-)

    > Ja zaczynałem od Garmina II ;), a TT zawsze chwaliłem za wygodę
    > i dobre wyznaczanie tras.

    Ja TT ladnych pare lat temu pomacalem w sklepie.
    Cos chyba wtedy napisalem co mysle o interfejsie uzytkownika, wiec
    musiala byc to mysl pelna brzydkich wyrazow :-)
    No ale moze teraz lepszy.

    > Zmiany 'na drogach' w Polsce się uspokoiły (a od tego i tak mam NE,

    Ale rusza kolejna fala inwestycji. Za pare lat znow bedzie trzeba
    unpgrade.
    Zreszta nie wiadomo jak dlugo tym zagranicznym firmom zajmie
    wprowadzenie aktualnego stanu..

    J.