  • 1. Data: 2013-07-03 15:29:24
    Temat: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    Od: "Tomek" <c...@k...pl>

    chcialbym wymienic NavRoad Hugo 7 na nowszy model
    posiadajacy automape bez zblokowanych funkcji jak LIVEDRIVE

    wiem ze moja obecna HUGO nie posiada tej funkcji gdyz urzadzenie nie ma
    wi-fi ani transferu z komorka
    miplosync tez musialem instalowac osobno...

    pomijajac bajery jak tuner dvb-t czy ktos posiada nawigacje w 7 i moglby sie
    podzielic uwagami
    dotyczacymi dzialania, funkcjonalnosci, niezawodnosci ?

    na hugo nie narzekam, pozatym ze bateria to max 1h, brak uslug internetowych
    i niedostepne
    funkcje w automapie z w/w powodu

  • 2. Data: 2013-07-03 15:42:29
    Temat: Re: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "Tomek" <c...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:kr19jr$pm0$1@mx1.internetia.pl...
> [...]
    > dotyczacymi dzialania, funkcjonalnosci, niezawodnosci ?
    >
    > na hugo nie narzekam, pozatym ze bateria to max 1h, brak uslug

    A jaki sens ma obecnie ograniczona nawigacja w starciu z tabletem ktory ma
    to samo i dodatkow mase innych funkcji i mozliwosci?

  • 3. Data: 2013-07-03 16:04:13
    Od: "Tomek" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tmek" <T...@d...ek> napisał w wiadomości

> [...]
    >

    > A jaki sens ma obecnie ograniczona nawigacja w starciu z tabletem ktory ma
    > to samo i dodatkow mase innych funkcji i mozliwosci?

    moja obecna nie ma wi-fi wiec lezych juz w funkjonalnosci chociaz przy
    przegladniu stron
    podczas urlopu, live drive to tez niedogodnosc jak i bluetooth

    pomijajac plusy nowych dvb-t to pozostajei kwestia aktualizacji mapy, za
    ktora musze zaplacic 149zl
    i cieszyc sie nowa wersja tylko przez 1msc/ wynika to z dat subskrycji

  • 4. Data: 2013-07-03 16:27:21
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    > A jaki sens ma obecnie ograniczona nawigacja w starciu z tabletem ktory ma
    > to samo i dodatkow mase innych funkcji i mozliwosci?

    powiedz to 60latkowi, ja nawet kupiłem takiemu tableta i zaprogramowałem
    wszystko jak nalezy
    z czasem kupił oryginalnego garmina za 1400zł :) 5 calowego

  • 5. Data: 2013-07-03 16:33:14
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

> [...]
    > dotyczacymi dzialania, funkcjonalnosci, niezawodnosci ?
    >
    > na hugo nie narzekam, pozatym ze bateria to max 1h, brak uslug

    Kupowałem NavRoad 7 cali i garmina 5 cali znajomemu,
    jak i tableta z wgraną nawigacją, obecnie najwygodniejsze w obsłudze okazał
    sie.
    z tableta nie dało się wygodnie korzystać 2 lata temu nie było dopracowanej
    nawigacji i poszedł do lamusa,
    garmin sprauje się swietnie ale to 5 cali, a ze w domu kilka aut to nie jest
    pod ręką zawsze
    najlepiej spisuje się jako nawigacja
    Telefon Samsung Note II i korzystanie i korzystanie z tego telefonu nei
    sprawia trudności 60latkowi niezbyt obytemu w tych sprawach,
    nawet głosowe wskazywanie miejscowości działa fajnie całkiem.
    Sam jadąc przez prawie całą polskę tydzień temu od krakowa do gdańska
    używałem google maps z Samsung Galaxy SIII
    i prowadziła całkiem dobrze.

    mam wrażenie, ze jeszcze kilka lat i zostanie na rynku tylko google maps bo
    jest teoreetycznie darmowe, co wcale nie jest dobre, choćy ze względu na
    szpiegostwo googla :)
    aby korzystać udostępniasz swoją lokalizację

    pozdrawiam
    AT

  • 6. Data: 2013-07-03 16:37:07
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-07-03 15:29, Tomek pisze:
> [...]
    > dotyczacymi dzialania, funkcjonalnosci, niezawodnosci ?
    >
    > na hugo nie narzekam, pozatym ze bateria to max 1h, brak uslug

    Szukaj tabletu z androidem 4, z wbudowanym GPSem. Automapa na tym będzie
    działać 3x płynniej niż na starociach z windowsmobile, przy czym nie
    będziesz miał żadnego problemu z uruchomieniem połączenia z internetem
    np via bluetooth z komórki, czy przez wifi pod domem/mcdonaldem. No i
    możesz tak ustawić takiego tableta, by automatycznie startował wraz z
    włączeniem AM, wiec zrobisz z niego po prostu nawigację, tyle że lepszą.
    Jedyne problemy to jasność ekranu (w tanich zabawkach) oraz konieczność
    szukania takiego, co ma wbudowanego GPSa (bo bez sensu dokupywać
    zewnętrzny odbiornik na BT).

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 7. Data: 2013-07-03 16:43:07
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

> [...]
    > Jedyne problemy to jasność ekranu (w tanich zabawkach) oraz konieczność
    > szukania takiego, co ma wbudowanego GPSa (bo bez sensu dokupywać

    A ekran to podstawa dlatego najlepiej cos firmowego np.: Note II Samsung
    Galaxy :)

    i dodatkowe pytanie juz do Ciebie:

    pisałeś kiedyś, ze masz op-coma, powiedzie proszę czy op-comem programowałeś
    kluczyki może?
    i jaką wersję polecasz op-coma softu

    cos takiego gosc oferuje za 180zł

    orygnalny adako to 1,5k troche za duzo a na tych clonach tez ponoc bez
    problemu można zrobić to co na adako
    http://forum.opel24.com/topic/50249-interfejs-op-com
    -kupie/page-9

  • 8. Data: 2013-07-03 18:31:48
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2013-07-03 15:42, Tmek pisze:
    > A jaki sens ma obecnie ograniczona nawigacja w starciu z tabletem
    > ktory ma to samo i dodatkow mase innych funkcji i mozliwosci?

    TMC, 7 cali lub więcej na szybie to trochę duże (chyba że TIR czy
    dostawczak), wbudowany GPS (co nie jest jeszcze normalne w tabletach)

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2013-07-03 19:55:06
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-07-03 16:37, Użytkownik BartekK napisał:

> [...]
    > Jedyne problemy to jasność ekranu (w tanich zabawkach) oraz konieczność
    > szukania takiego, co ma wbudowanego GPSa (bo bez sensu dokupywać

    Słyszałem nie najlepsze opinie o nawigacjach pod Androidem.
    Sprawdzałeś taki zestaw osobiście ?

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2013-07-03 20:00:59
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-07-03 19:55, RadoslawF pisze:
    (...)
    > Słyszałem nie najlepsze opinie o nawigacjach pod Androidem.
    > Sprawdzałeś taki zestaw osobiście ?

    Korzystam z NE w zasadzie od początku - nie mam mu nic do
    zarzucenia. Co innego AM na Androida - porażka. Nie wiem jak
    teraz, ale patrząc po tym co było + doświadczenia z dedykowaną
    to dziękuję, postoję :)