  • Data: 2013-07-08 09:35:29
    Temat: Re: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-08 08:46, Mirek Ptak pisze:
    > Dnia 2013-07-05 19:15, *Artur Maśląg* napisał, a mnie coś podkusiło,
    > żeby odpisać:
    (...)

    > Zależy od budżetu :)
    > Odrzucam wersję na Androida, bo pytasz o PNA, więc w kolejuności:
    > http://www.tomtom.com/pl_pl/products/car-navigation/
    go-live-series/go-live-1005-m-europe/index.jsp

    > Drogo, ale z Live (HD Traffic),
    > http://www.tomtom.com/pl_pl/products/car-navigation/
    via-series/via-135-m-europe/index.jsp#tab:specificat
    ions

    > Taniej, bez Live. Z bonusów bluetooth (zestaw głośnomówiący).
    > http://www.tomtom.com/pl_pl/products/car-navigation/
    start-series/start-20-m-europe/index.jsp#tab:specifi
    cations

    > Najtaniej. Ekran 4.3" i tak jak poprzednie propozycje dożywotnia
    > subskrypcja map.

    Dzięki - z tego co wyczytałem, to LIVE działa tylko w wersjach GO LIVE,
    z wbudowany modułem SIM. Nie da się do tego wykorzystać telefonu przez
    BT (chyba, że czegoś nie wiem). Jak rozumiem w pakiecie LIVE już
    jest zawarty sim i nic więcej poza abonamentem płacić nie trzeba?

    > Lada moment (to raczej w wyższych półkach cenowych) pojawi sie nowa
    > seria GO z dożywotnią gwarancją map.

    A coś więcej o nowościach można poczytać, czy trzeba poczekać na
    oficjalne informacje?