  • Data: 2013-07-08 08:46:09
    Temat: Re: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-07-05 19:15, *Artur Maśląg* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:
    > W dniu 2013-07-04 12:43, Mirek Ptak pisze:
    > (...)
    >
    > To pozwolę sobie zadać jeszcze jedno pytanie w zakresie dedykowanej
    > nawigacji (nie do telefonu) - co byś polecił z 'dożywotnią
    > aktualizacją'? Wiesz, takie żeby każdy mógł to w domu sobie na
    > szybie nakleić jak potrzeba pojechać na weekend, na wakacje,
    > gdzieś kogoś zawieść - EU.

    Zależy od budżetu :)
    Odrzucam wersję na Androida, bo pytasz o PNA, więc w kolejuności:
    http://www.tomtom.com/pl_pl/products/car-navigation/
    go-live-series/go-live-1005-m-europe/index.jsp
    Drogo, ale z Live (HD Traffic),
    http://www.tomtom.com/pl_pl/products/car-navigation/
    via-series/via-135-m-europe/index.jsp#tab:specificat
    ions
    Taniej, bez Live. Z bonusów bluetooth (zestaw głośnomówiący).
    http://www.tomtom.com/pl_pl/products/car-navigation/
    start-series/start-20-m-europe/index.jsp#tab:specifi
    cations
    Najtaniej. Ekran 4.3" i tak jak poprzednie propozycje dożywotnia
    subskrypcja map.

    Lada moment (to raczej w wyższych półkach cenowych) pojawi sie nowa
    seria GO z dożywotnią gwarancją map.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om