  • Data: 2013-07-06 15:05:53
    Temat: Re: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 05 Jul 2013 19:07:44 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > W dniu 2013-07-05 18:40, J.F pisze:
    > (...)
    >
    > Ostatnimi czasy to lepiej na znaki niż na wskazówki z AM...
    > Widać minister lepszy niż projektanci...

    Zjedz kiedys we Wroclawiu na ulice Lotnicza, posadz zone czy dziecko
    za kierownica, bo Ty mozesz byc nieco skazony, i powiedz zeby jechaly
    w kierunku Drezna. Do Drezna jedzie sie prosto autostrada A4, "przez"
    Legnice i Zgorzelec. Albo do Berlina, tez prosto autostrada.
    Zycze powodzenia.

    A AM cie doprowadzi. I to w miare dobrze.

    > Coś tych błędów dużo...

    No coz, osobiscie nie trafilem, ale po Bieszczadach nie jezdze.

    > Mnie dziwić przestało - AM mnie już zmęczyła.
    > Z moich doświadczeń wynika, że mają takich błędów sporo więcej niż
    > konkurencja...

    Jak wyzej ... aczkolwiek przyznam ze czesto ignoruje jej wskazowki i
    jade tak jak mi sie wydaje ze bedzie lepiej. Ale to co ona proponuje
    nie jest jakies zle. A to co ja wybieram nie zawsze lepsze.

    J.