  • Data: 2013-07-04 09:20:21
    Temat: Re: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-04 09:06, Chris pisze:
    (...)
    > Interfejs jest OK nie wiem czego się czepisz,

    Jak pisałem - AM ma fatalny interfejs. Jest nieintuicyjny, do wielu
    opcji to trzeba się doktoryzować w internecie, a później i tak człowiek
    zapomina jak to się robiło.

    > wyłączanie/pady nie zauważyłem,

    A próbowałeś np. zobaczyć szczegóły miejsca?

    > brak odświeżania działa szybko,

    Szczególnie jak nie działa w ogóle, tylko trzeba wymusić palcem.

    z rozmowami nie pamiętam
    > więc się nie wypowiem. Z wad ale to rok temu to na autostradzie
    > prowadziła mnie przez każdy parking i znowu na autostradę, za 2 tyg.
    > sprawdzę czy znowu na tej samej trasie tak będzie :)

    O takich rzeczach to ja nawet pisać nie chcę - w zeszłym roku
    np. posłała mnie (ta na WM) przez żwirownię. Tak, trasa optymalna :)

    > Nie jest na pewno tak dopracowana jak ta na WM (mam jeszcze starego

    No, jak ludziom się każe płacić za wersje alfa/beta.

    > ASUSA PDA) ale z założenia ma być na telefon jako opcja do telefonu a
    > nie specjalistyczna mapa dedykowana dla profesjonalistów.

    Nie znam Twoich założeń - nawigacja to nawigacja. Jakoś z NE nie ma
    takich problemów.