  • Data: 2013-07-04 12:35:30
    Temat: Re: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    Od: "Chris" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^
    > Twierdzę to co podkreślone, a nie to co sobie wymyśliłeś.

    Nie nieintuicyjny dla ciebie, inny może pasować więc nie podawaj tego jako
    wadę.
    Tak samo można pisać że wadą linuxa jest fatalny i nieintuicyjny interfejs
    .. za to windows to rewelacja pod względem ergonomi ...

    > LOL - znaczy mam nagle zachorować na amnezję? Nie wiadomo czy minęło...
    > Podobno poprawione, podobno...

    Windows Millenium też miał wady znaczy że W7/8 jest tak samo do dupy ??

    > Widzisz, to że Ty korzystasz w takiej formie nie znaczy, że nie jest
    > to potrzebne i nie oznacza, że automatycznie złe staje się dobre.

    Kiedyś sprawdzałem i co chwilę miałem komunikaty o FR ... bez sensu, wolę
    pewne i sprawdzone co xx km.

    > A masz LD? Czemu nie ma?

    LD ?? live coś tam ? nie wiem nie używam.
    Jak jestem zacofany to może rozwiń temat to spokojnie poczytam i się
    dokształcę.

    > Yanosik nie ma aktualnych fotoradarów, wypadków itd. Były o tym
    > dyskusje - lista FR jest błędna, wypadki czy lotne akcje są często
    > błędne.

    Do tej pory sprawdziły się w 95% więc nie wiem skąd masz te dane, z Y
    poruszam się dość często i wiem jak działa.