  • Data: 2013-07-04 09:41:21
    Temat: Re: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    Od: "Chris" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > W dniu 2013-07-04 09:06, Chris pisze:
    > (...)
    > Jak pisałem - AM ma fatalny interfejs. Jest nieintuicyjny, do wielu
    > opcji to trzeba się doktoryzować w internecie, a później i tak człowiek
    > zapomina jak to się robiło.

    Mi się podoba, ale o gustach się nie dyskutuję :)

    > A próbowałeś np. zobaczyć szczegóły miejsca?

    Nie, sprawdzę jak nie zapomnę.

    > Szczególnie jak nie działa w ogóle, tylko trzeba wymusić palcem.

    Nie raz jechałem inną trasą i bez problemu zmieniał ..

    > O takich rzeczach to ja nawet pisać nie chcę - w zeszłym roku
    > np. posłała mnie (ta na WM) przez żwirownię. Tak, trasa optymalna :)

    Na WM pokierowała mnie kiedyś przez środek lasu :) trasa optymalna.

    > No, jak ludziom się każe płacić za wersje alfa/beta.

    Z wersją WM też bywały problemy a to że wychodzą nowe wersje to chyba dobrze
    bo reagują na problemy użytkowników..

    > Nie znam Twoich założeń - nawigacja to nawigacja. Jakoś z NE nie ma
    > takich problemów.

    Navi ma mnie prowadzić od punktu A do punktu B i na tym koniec, inne opcje
    to tylko dodatek z których ja i tak nie korzystam.
    NE nie używałem więc się nie wypowiem.