  • Data: 2013-07-04 11:06:24
    Temat: Re: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-04 09:41, Chris pisze:
    > Artur Maśląg nabazgrał(a):
    (...)
    > Mi się podoba, ale o gustach się nie dyskutuję :)

    Ja nie dyskutuję o gustach.

    > Nie, sprawdzę jak nie zapomnę.

    A masz wersję wcześniejszą niż 1.5? Jak nie to możesz efektu nie
    zobaczyć :)

    > Nie raz jechałem inną trasą i bez problemu zmieniał ..

    Wiesz, nie mi jednemu się te problemy trafiły, a Ty możesz być
    wybrańcem ;)

    > Na WM pokierowała mnie kiedyś przez środek lasu :) trasa optymalna.

    Ja nie wiem czy nie była przypadkiem szybka - musiałbym sprawdzić
    ustawienia. Później chyba zmieniłem na 'głównymi drogami'. Nie mam
    navi pod ręką.

    > Z wersją WM też bywały problemy a to że wychodzą nowe wersje to chyba
    > dobrze bo reagują na problemy użytkowników..

    Wychodzą nowe wersja, którą są bardziej zrąbane niż starsze
    i oczywiście serwis twierdzi, że wszystko jest dobrze. Dziwnym trafem
    kolejne niby mają 'usprawnione' to co było zrąbane poprzednio.
    Z większych wtop to zdaje się w 6.11 zwalili tryb ciężarowy tak dobrze,
    że trzeba było wracać do 6.10.

    > Navi ma mnie prowadzić od punktu A do punktu B i na tym koniec, inne
    > opcje to tylko dodatek z których ja i tak nie korzystam.

    Navi ma prowadzić z punktu A do punktu B, przez C i D, powinna mieć
    poprawne POI, informować o poprawnych limitach prędkości, szybko
    reagować na zmiany i być prosta w obsłudze.

    > NE nie używałem więc się nie wypowiem.

    Spróbuj :) Nie wiem czy AM już to ma, ale bardzo przydatna rzecz
    - 'FOTORADAR, 90'. Może w końcu niektórzy ludzie przestaną hamować
    do 50 na widok FR :)