  • Data: 2013-07-04 12:39:42
    Temat: Re: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-04 11:22, J.F pisze:

    > Androidowej nie znam, ale wersja WinCE mi niemal odpowiada.

    Podobno do wszystkiego można się przyzwyczaić :)

    > Interfejs raz dobrze skonfigurowany praktycznie nie wymaga ponownego
    > odwiedzania.

    Ciekawe - nie korzystasz z interfejsu? Nie ustawiasz nowych tras,
    nie dokładasz dodatkowych punktów trasy?

    > Za to w wielu innych nawigacjach potrzebnych funkcji po prostu nie ma.
    > Albo upierdliwie zrobione.

    A jakie są te potrzebne? :)

    > No ale ja nie jestem "przecietny czlowiek", swoje upodobania mam i nie
    > waham sie ich wlaczyc :-)

    Tego nikt nie broni, ale 'przeciętny człowiek' powinien móc łatwo sobie
    wybrać podstawowe rzeczy i być poprowadzony do celu spokojnie.

    > Ale NE to online. Moze i mozna stawiac za wzor poprawnego dzialania
    > programu, ale on-line ma swoje wady.

    Nie wiem czy NE można stawiać za wzór, ale jest zrobione czytelnie
    (itd.), a online może i ma swoje wady, ale ma też zalety.