eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaKto potrafi wytłumaczyć paradoksRe: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!81.171.118.62
    .MISMATCH!peer02.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.
    news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-f
    or-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <a...@n...v.pl>
    <57afb645$0$15191$65785112@news.neostrada.pl>
    <57afb7db$0$15199$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...v.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <18ochp523i4nh$.1scl0w7e9vu3t$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <e...@4...net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    Date: Mon, 15 Aug 2016 20:08:55 +0200
    Message-ID: <s7b5xbl0jx7k$.1i8z4w5kxc1k7.dlg@40tude.net>
    Lines: 27
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1471284522 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 12556 82.143.187.50:58388
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2326
    X-Received-Body-CRC: 1694658578
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:704142
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 15 Aug 2016 19:38:02 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):
    > Pan J.F. napisał:
    >>>> czy inny czas usuniecia awarii w umowie.
    >>> Chyba tylko *w umowie*. Bo *w praktyce* jest tak, że jak coś
    >>> pada, to w takim miejscu, że wszyscy to odczuwają równo.
    >> W umowie. Ale moze sie zdarzyc, ze usterka bardziej indywidualna,
    >> i najpierw wysla fachowcow do lepszego klienta. Czy np odlacza
    >> gorszego klienta, a lepszego podlacza pod jego port :)
    >
    > W moim przypadku nawet doszło do tego, że technik odłączył któregoś
    > z sąsiadów, dał mu mój port, a mnie wpiął na jego miejsce. Nic to

    Ale to moze i prywatny klient wywalczyc :-)

    > nie dało. Potwierdza to moje przypuszczenia, że indywidualne awarie
    > są rzadkością. Kiedy potrzeba wysłać montera na miejsce (do aboneta,

    Rzadkie, ale przyjdzie burza, polowe portow spali ... moze ci zalezec,
    zeby byc naprawionym w pierwszej kolejnosci, a nie za dwa dni.

    > do centali lub na ulicę), to również w przypadku indywidualnych umów
    > czas reakcji jest krótki. Coś się zmieniło od czasu, kiedy tepsa
    > prostą usterkę likwidowała mi ponad pół roku.

    Duzo sie zmienilo. Prywatyzacja serwisu ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: