  • Data: 2016-08-16 00:28:30
    Temat: Re: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "slawek" <f...@f...com> napisał w wiadomości
    news:almarsoft.1881398901621161961@news.v.pl...

    > Netia robi/robiła ze trzy rzeczy paskudne. Aby zmienić hasło trzeba było
    > złożyć podanie, w którym do owego hasła zapisanego jawnie miało dostęp
    > tuzin osób. Czas dzierżawy ustawili na jakiś kwadrans, co

    Pewnie w celu poużalania się, co za *.* wymyślił takie gówniane hasło... a
    na poważnie, to bym orzekł, że w Netii, to się z chujem ktoś na głowę
    zamienił.

    > prowadziło do problemów z VPN i grami multi/online. Overbooking taki

    UPC Wi-Free jeszcze lepiej, pewnie po to, aby ludzie na kompach nie
    ustawiali (smartfony ignorują i działają na tym normalnie) - czas dzierżawy
    jedna minuta.
    Skurwysyńskie problemy nawet z gównianymi grami przeglądarkowymi na NK - aby
    cokolwiek ugrać, trzeba się było wstrzeliwać między odnowienia dzierżawy. Z
    niewiadomego mi powodu, połączenie było zrywane co pół minuty, choć
    dzierżawa była na jedną całą. A więc, 5 sekund odnawiania, przez 25 sekund
    można grać. Ale często się nie upilnowało, gra ładowała się ok. 20 sekund,
    na granie zostawało... Ekhm. UPC ma to w dupie. Mam pewien pomysł na dwa
    smartfony z WiFi i BT, ale nie wiem, czy zadziała.
    (WiFree>1smartfon>BT>2smartfon>wifi AP>komputer)

    > był, że na przydział dynamicznego IP można było czekać i pół godziny.

    Na szczęście z tym nie mam problemu. Ale może dlatego, że u mnie, aby się IP
    zmienił, to mnuszę na conajmniej kilka dni wyłaczyć modem, lub stracić
    połączenie, albo jawnie na ruterze wymusić odświeżenie dzierżawy... zaraz
    sprawdzę, na ile ją mam... Na porcie lokalnym wifi na tydzień, to największe
    filmy z gołymi babami zejdą bez nikakich, na ruterze tez 7 dni. A wifree na
    minutę :P
    U mnie na osiedlu Netia kusi Gigakablówką, z giganagrywarką, ale cuś mi się
    widzi, że ta nagrywarka, to jest o tam, w tej chmurce błękitnej, co ku
    zachodowi słońca podąża płynąć leniwie... Nie chcę. Mimo nienajgorszych cen.
    Odniosę się do leniwego przydziału adresu... czy to nie desperacja,
    korzystać z takiego syfu? Ja bym chyba po 5 minutach rozkurwił taki modem na
    drobne, domieszałbym gówno swojego psa (a chętnie użyczy, pytałem,
    powiedział "hau") i wysłałbym paczką priorytetową.

    --
    Życie jest przepiękną telenowelą, przenoszoną drogą płciową.
    (C) Ferdek Kiepski