eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaKto potrafi wytłumaczyć paradoksRe: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
  • Data: 2016-08-15 20:56:15
    Temat: Re: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Mon, 15 Aug 2016 20:22:36 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):
    > Pan J.F. napisał:
    >>> nie dało. Potwierdza to moje przypuszczenia, że indywidualne awarie
    >>> są rzadkością. Kiedy potrzeba wysłać montera na miejsce (do aboneta,
    >>
    >> Rzadkie, ale przyjdzie burza, polowe portow spali ... moze ci zalezec,
    >> zeby byc naprawionym w pierwszej kolejnosci, a nie za dwa dni.
    >
    > Jak jednorożec. Po prostu się nie zdarza. Nie wiem jak bardzo nad tym
    > pracowali, ale burze nie palą portów centrali.

    Akurat w firmie, to ze dwie awarie w ciagu ostatnich paru lat
    pamietam, jedna wredna.
    Domowy telefon w tym czasie nie mial problemow.

    >>> do centali lub na ulicę), to również w przypadku indywidualnych umów
    >>> czas reakcji jest krótki. Coś się zmieniło od czasu, kiedy tepsa
    >>> prostą usterkę likwidowała mi ponad pół roku.
    >>
    >> Duzo sie zmienilo. Prywatyzacja serwisu ?
    >
    > Zlecenie serwisu zewnętrznym firmom. Tu może ujawnia się natura ludzka
    > -- jeden człowiek lubi pastwić się nad drugim. Więc cisną. Gdyby sami
    > musieli dupę ruszyć, to co innego.

    Nie wiem czy to takie cisniecie.
    Trzeba odpowiednia ilosc ludzi i warunki.
    Zapewnili widac jedno i drugie.
    A moze rzadko sie psuje, wiec wyrabiaja :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: