eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaKto potrafi wytłumaczyć paradoksRe: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
  • Data: 2016-08-15 20:22:36
    Temat: Re: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Pan J.F. napisał:

    >> W moim przypadku nawet doszło do tego, że technik odłączył któregoś
    >> z sąsiadów, dał mu mój port, a mnie wpiął na jego miejsce. Nic to
    >
    > Ale to moze i prywatny klient wywalczyc :-)

    Mnie to zrobili jako prywatnemu. I nawet nie musiałem walczyć.

    >> nie dało. Potwierdza to moje przypuszczenia, że indywidualne awarie
    >> są rzadkością. Kiedy potrzeba wysłać montera na miejsce (do aboneta,
    >
    > Rzadkie, ale przyjdzie burza, polowe portow spali ... moze ci zalezec,
    > zeby byc naprawionym w pierwszej kolejnosci, a nie za dwa dni.

    Jak jednorożec. Po prostu się nie zdarza. Nie wiem jak bardzo nad tym
    pracowali, ale burze nie palą portów centrali.

    >> do centali lub na ulicę), to również w przypadku indywidualnych umów
    >> czas reakcji jest krótki. Coś się zmieniło od czasu, kiedy tepsa
    >> prostą usterkę likwidowała mi ponad pół roku.
    >
    > Duzo sie zmienilo. Prywatyzacja serwisu ?

    Zlecenie serwisu zewnętrznym firmom. Tu może ujawnia się natura ludzka
    -- jeden człowiek lubi pastwić się nad drugim. Więc cisną. Gdyby sami
    musieli dupę ruszyć, to co innego.

    Jarek

    --
    -- To waść mówisz jako prywatny?
    -- Tak jest.
    -- I mogę ci jako prywatnemu odpowiedzieć?
    -- Jako żywo! sam proponuję.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: