eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaKto potrafi wytłumaczyć paradoksRe: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
  • Data: 2016-08-15 20:08:55
    Temat: Re: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Mon, 15 Aug 2016 19:38:02 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):
    > Pan J.F. napisał:
    >>>> czy inny czas usuniecia awarii w umowie.
    >>> Chyba tylko *w umowie*. Bo *w praktyce* jest tak, że jak coś
    >>> pada, to w takim miejscu, że wszyscy to odczuwają równo.
    >> W umowie. Ale moze sie zdarzyc, ze usterka bardziej indywidualna,
    >> i najpierw wysla fachowcow do lepszego klienta. Czy np odlacza
    >> gorszego klienta, a lepszego podlacza pod jego port :)
    >
    > W moim przypadku nawet doszło do tego, że technik odłączył któregoś
    > z sąsiadów, dał mu mój port, a mnie wpiął na jego miejsce. Nic to

    Ale to moze i prywatny klient wywalczyc :-)

    > nie dało. Potwierdza to moje przypuszczenia, że indywidualne awarie
    > są rzadkością. Kiedy potrzeba wysłać montera na miejsce (do aboneta,

    Rzadkie, ale przyjdzie burza, polowe portow spali ... moze ci zalezec,
    zeby byc naprawionym w pierwszej kolejnosci, a nie za dwa dni.

    > do centali lub na ulicę), to również w przypadku indywidualnych umów
    > czas reakcji jest krótki. Coś się zmieniło od czasu, kiedy tepsa
    > prostą usterkę likwidowała mi ponad pół roku.

    Duzo sie zmienilo. Prywatyzacja serwisu ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: