  • 1. Data: 2024-10-22 20:56:04
    Temat: Będą NOWE PŁATNE drogi.
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Uzasadnienie: Bo od 2017 roku nie przybyło płatnych dróg ;-)

    To jest merytoryka na najwyższym tuskowym poziomie ;-)

  • 2. Data: 2024-10-23 10:02:43
    Temat: Re: Będą NOWE PŁATNE drogi.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 22 Oct 2024 20:56:04 +0200, _Master_ wrote:
    > Uzasadnienie: Bo od 2017 roku nie przybyło płatnych dróg ;-)
    >
    > To jest merytoryka na najwyższym tuskowym poziomie ;-)

    Ale dla cięzarowych.

    I są to drogi ekspresowe i autostrady, które są/powinny być płatne,
    więc nie wiem czemu za PiS nie były.

    J.

  • 3. Data: 2024-10-23 17:13:13
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 23.10.2024 o 10:02, J.F pisze:
    > I są to drogi ekspresowe i autostrady, które są/powinny być płatne,
    > więc nie wiem czemu za PiS nie były.

    Dlaczego powinny być PŁATNE?

    Podatki też powinny być WYŻSZE?

    Jak myślisz? Czy towary wożone po tych drogach stanieją czy zdrożeją?

    Pomijając już kwestię kosztów biurokratycznych i technicznych wiążących
    się z POBOREM tych "podatków"

    Czy pamiętasz że PODATEK DROGOWY (był taki) został wliczony w cenę paliwa?

    ZATACZAMY KOŁO? ;-)