  • 1. Data: 2024-10-08 16:51:54
    Temat: Fajny pomysł na monitor z klawiaturą
    Od: Marek <f...@f...com>

    No powiem, że pomysł mnie zaskoczył:

    https://youtu.be/YM5nKvIH2vw?t=1m10s

    --
    Marek

  • 2. Data: 2024-10-08 16:57:58
    Temat: Re: Fajny pomysł na monitor z klawiaturą
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 08 Oct 2024 16:51:54 +0200, Marek <f...@f...com> wrote:
    > https://youtu.be/YM5nKvIH2vw?t=1m10s

    Atlantis, wstawiłbyś tego swojego CP/Ma do środka i gotowy fajny
    retro laptop.

    --
    Marek

  • 3. Data: 2024-10-08 17:58:28
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 8.10.2024 o 16:51, Marek pisze:
    > No powiem, że pomysł mnie zaskoczył:
    >
    > https://youtu.be/YM5nKvIH2vw?t=1m10s

    Średnio praktyczne jest noszenie samego monitora ze sobą. Po serwerowni
    można tak chodzić i po domu też, ale wynoszenie poza takie obszary
    niewiele wnosi.

  • 4. Data: 2024-10-08 18:18:52
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 8 Oct 2024 17:58:28 +0200, io <i...@o...pl.invalid> wrote:
    > Średnio praktyczne jest noszenie samego monitora ze sobą.

    To nie do tego służy. Wypełniasz środek ulubionym raspi/Orange
    pi/whatever z HDMI out imasz mikrokomputer z porządną klawiaturą i
    monitorem.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2024-10-08 22:11:02
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 08 Oct 2024 18:18:52 +0200, Marek napisał(a):

    > To nie do tego służy. Wypełniasz środek ulubionym raspi/Orange
    > pi/whatever z HDMI out imasz mikrokomputer z porządną klawiaturą i
    > monitorem.

    Przydał by się monitor macany.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 6. Data: 2024-10-08 22:12:07
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 8.10.2024 18:18, Marek wrote:

    > To nie do tego służy. Wypełniasz środek ulubionym raspi/Orange

    Gdzie tam masz środek? Na wierzchu musisz.
    Natomiast mi i owszem coś takiego by się przydało do serwerów,
    rejestratorów, przy czym musiało by być ze wszelkimi złączami: VGA,
    hdmi. DVI, USB, Ps2 itp. i do tego kable i przejściówki, czyli i tak
    wychodzi walizka.
    Ostatnio właśnie podnosiłem rejestrator American Dynamics, bo utknął na
    biosie. Musiałem organizować monitor z DVI, co zajęło o wiele dłużej niż
    usunięcie usterki.

    --
    Mirek

  • 7. Data: 2024-10-08 22:13:40
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 8.10.2024 o 18:18, Marek pisze:

    > To nie do tego służy. Wypełniasz środek ulubionym raspi/Orange pi/
    > whatever z HDMI out imasz mikrokomputer z porządną klawiaturą i monitorem.

    Nie ma sensu budować słabego laptopa jak są porządne.

  • 8. Data: 2024-10-08 22:32:26
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek napisał:

    > To nie do tego służy. Wypełniasz środek ulubionym raspi/Orange
    > pi/whatever z HDMI out imasz mikrokomputer z porządną klawiaturą
    > i monitorem.

    Mam tak od wielu lat: https://pine64.org/devices/pinebook/

    W pine64.org robili linuksowe moduły chyba zanim whateverpi stało
    się modne. Potem ktoś tam wpadł na pomysł, by włożyć to w obudowę
    laptopa. Kupiłem. Od razu spodobał mi się czas pracy na baterii
    (12h), a jeszcze wcześniej cena (100$). Wydajność jest całkiem OK,
    jak na komputer, który zabiera się ze sobą w podróże słaboprądowe.

    --
    Jarek

  • 9. Data: 2024-10-08 23:12:46
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 08.10.2024 o 18:18, Marek pisze:

    > To nie do tego służy. Wypełniasz środek ulubionym raspi/Orange
    > pi/whatever z HDMI out imasz mikrokomputer z porządną klawiaturą i
    > monitorem.

    https://www.youtube.com/watch?v=LK5kz1OMNec
    Tu masz szczerą i po polsku opinie.

    https://www.youtube.com/watch?v=FXe_PlOpuh8
    A tu zachwalanie, też po polsku.

    Nie wsadzisz malinki do środka, wszystko co podepniesz
    wisi na kablach lub na obudowie na zewnątrz tego ustrojstwa.
    Mała bateria i problem ze sprawdzeniem na ile jeszcze
    wystarczy.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2024-10-08 23:17:02
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    was też irytuje sposób mówienia tego gościa ?