eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaKto potrafi wytłumaczyć paradoksRe: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
  • Data: 2016-08-15 19:38:02
    Temat: Re: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Pan J.F. napisał:

    >>> czy inny czas usuniecia awarii w umowie.
    >>
    >> Chyba tylko *w umowie*. Bo *w praktyce* jest tak, że jak coś
    >> pada, to w takim miejscu, że wszyscy to odczuwają równo.
    >
    > W umowie. Ale moze sie zdarzyc, ze usterka bardziej indywidualna,
    > i najpierw wysla fachowcow do lepszego klienta. Czy np odlacza
    > gorszego klienta, a lepszego podlacza pod jego port :)

    W moim przypadku nawet doszło do tego, że technik odłączył któregoś
    z sąsiadów, dał mu mój port, a mnie wpiął na jego miejsce. Nic to
    nie dało. Potwierdza to moje przypuszczenia, że indywidualne awarie
    są rzadkością. Kiedy potrzeba wysłać montera na miejsce (do aboneta,
    do centali lub na ulicę), to również w przypadku indywidualnych umów
    czas reakcji jest krótki. Coś się zmieniło od czasu, kiedy tepsa
    prostą usterkę likwidowała mi ponad pół roku.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: