  • Data: 2016-08-16 00:10:08
    Temat: Re: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:w2pgaz8cotp6$.mabaa6aff2x8$.dlg@40tude.net...

    > Selgros ? Promocja jaka, czy z przyzwyczajenia wydali ...

    Akurat nie kupowałem, ale konotuję sobie takie sprawy, jak punkt
    odniesienia.
    Czy to promocja była, nie wiem, w każdym razie widziałem na żywo i temi
    rencamy dotykałem, chyba też było w gazetce.

    > Ale juz w reklamowkach warto uwazac.
    > Dobra cena ... netto, brutto to malymi literkami.

    Przezs mgłę coś kojarzę jakąś grubszą aferę, gdzie sprawa była prosta, acz
    skurwysyńska.
    Duże (w sensie rozmiaru czcionki) ceny. I chyba nawet nie było dopisku, albo
    malutkim druczkiem... się dopiero więc przy kasie okazywało, że na cenówce
    były ceny netto.
    Albo albo małymi literkami z tyłu skład, gdzie ktoś przyciśnięty pragnieniem
    (napoje, a słodziki - hint aspartam i fenyloketonuria) może nie skapować się
    w porę, że w składzie jest coś, czego tej osobie absolutnie nie wolno.

    --
    Życie jest przepiękną telenowelą, przenoszoną drogą płciową.
    (C) Ferdek Kiepski