eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaKomunikacja dźwiękowa za pośrednictwem światła widzialnego › Re: Komunikacja dźwiękowa za pośrednictwem światła widzialnego
  • Data: 2013-01-31 22:36:59
    Temat: Re: Komunikacja dźwiękowa za pośrednictwem światła widzialnego
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:keen0h$bij$2@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > Jesteś pewien, że to była żarówka, a nie jakaś lampa wyładowcza?

    Żarówka, z włóknem o małej bezwładności. Jak byś modulował siłę świecenia
    lampy wyładowczej i zapewnił, że nie dupnie od ciągłej pracy? Zwłaszcza w
    tamtych czasach... I czy znalazł by się wystarczająco stabilny zasilacz i
    wzmacniacz do tego? Jeszcze bym widział ruchomą przesłonę, sterowaną
    sygnałem audio, ale czy była by w stanie drgać z częstotliwością 2-3 kHz
    tak, aby na wynik nie wpływał np. rezonans mechaniczny?