    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <55840614$0$8381$65785112@news.neostrada.pl>
    <mm1616$qlj$1@usenet.news.interia.pl>
    Subject: Re: Japońska robota chińskimi rękoma.
    Date: Fri, 19 Jun 2015 17:01:00 +0200

    W dniu 2015-06-19 o 14:07, J.F. pisze:

    >Natomiast drukarka 2680:
    >Power Req.:
    >240VAC, +5%/-10%, 30 amps, 60Hz.

    7kW, troche duzo, chyba ze tak z zapasem dali, i z rezerwa na silniki.

    >Może TTL na przekaźnikach? ;)

    Przekaznikow tam pewnie troche jest, chocby do wlaczania wentylatorow
    :-)

    > Czy tak nie powalaly ... od pierwszych znanych mi laserowek wiele
    > sie
    > nie zmienilo - LaserJet mial juz chyba 300dpi.
    > Ale fakt - papier krecil sie wolno.
    >
    > powiedzmy ze miala 200dpi, 12" dlugosci strony - 2400 linie na
    > strone, w

    >180dpi/45ppi
    >Jest tabelka:
    >Page [inches] Print speed [ppm]
    >3.0 113.75
    >3.5 to 4.0 91.0
    (...)
    >8.5 to 11.0 45.5
    >9.0 to 17.0 22.75

    Troche dziwna ta tabelka, tzn stopniowanie dziwne.
    Ale kto wie, moze trzeba bylo cala strone przygotowac, potem
    wydrukowac i skokami to szlo ...

    >600W w *StandBy*
    >4,2kW w czasie pracy.

    TTL nie CMOS, nie ma tak ze nic nie robi, to pradu nie bierze :-)

    >Nie, nie wierszówkę.

    a ja tu o takich DW-400 z
    www.datasheets.pl/printers/Katalog_wyrobów_MERA_BŁON
    IE.pdf

    Na oko - tona, i pol kW na standby :-)

    >W jednej szkole była. Sprawna. Ciekawie "śpiewała" w czasie wydruku.

    https://www.youtube.com/watch?v=jufHGUp3xQw

    Tez kiedys mialem ochote symfonie na osrodek obliczeniowy napisac ...
    ale trzymam gdzies jeszcze iglowke :-)

    https://www.youtube.com/watch?v=N76RMIR1kCc

    J.