  • Data: 2015-06-20 14:27:39
    Temat: Re: Japońska robota chińskimi rękoma.
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Adam napisał:

    > A jednak widziałem ruską pralkę - tę, co pobierała i zimną, i ciepłą
    > wodę - z ciężarkami metalowymi. Już nie pamiętam, czy stal, czy żeliwo.

    Więc chodziło o to, że w ruskich pralkach i że właśnie z żelaza? Wiatka.
    Faktycznie, ta miała dwa węże, ale co w środku, tego nie wiem. Znajoma,
    starsza pani, na samym początku transformacji poszła na bazar celem
    znalezienia tam taniej pralki. Wtedy znaczną częśc handlu opanowali
    tak zwani "Ruscy", czyli różnej narodowości obywatele ZSRR, jeszcze
    wtedy istniejącego. Jak się tylko weszło w ich rewir, od razu grzecznie
    pytali co potrzne. Ona też im prosto z mostu, że "awtomat". Zaprowadzili
    ją do takego, co miał kałacha na zbyciu.

    --
    Jarek