  • Data: 2015-06-17 00:28:26
    Temat: Re: Japońska robota chińskimi rękoma.
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan JK napisał:

    > A Forda z rudy żelaza widziałeś?

    Każdy jest z rudy (chociaż czarny, a nie rudy), tyle że to bajka, że go
    z tej rudy w dwa dni robili. Podobnie jak z bułeczkami, co je w kilka
    godzin robią z ziarna (to po zebraniu czasem musi wyschnąć, a zmielona
    mąka we młynie *zawsze* musi odleżeć, by się do wypieku nadawała, już
    forda z rudy da się szybciej zrobić).

    Jarek

    --
    Stęknął, ockną się i beztrosko