  • Data: 2015-06-17 07:28:31
    Temat: Re: Japońska robota chińskimi rękoma.
    Od: i...@p...az.pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 16 czerwca 2015 23:45:57 UTC+2 użytkownik JK napisał:
    > Zdaje się, że poczułeś się jak rogacz.
    > Twój ukochany Nikon puszcza się z chińczykami.
    >
    > JK

    Nikon to syf.
    A linia aparatów Nikon1 to porażka od początku do końca.

    Przypuśćmy, że kupuję body, do niego komplet obiektywów.
    Tanio nie jest. Ale ok tak ma być.
    Bateria starcza na 2 godziny - kupuję worek baterii.
    Idąc w plener nie ma gdzie ładować.
    Wpadam na noc do schroniska - ładuję baterię - JEDNĄ baterię ponieważ mam ... jedną
    ładowarkę.
    Dobra kupuję trzy ładowarki. Jest cacy. W schronisku biorę rozgałęziacz i jakoś leci.
    Dalej ... jedno body to trochę mało.
    W razie awarii przydałoby się zapasowe.
    Mam komplet obiektywów więc kupuję kompatybilny.
    Tylko dlaczego mam kupować to samo, jeżeli wyprodukowano już nowsze o lepszych
    parametrach ?
    Kupuję to nowsze .. i co ?
    Kolejny worek baterii i ładowarek ?
    Do zapasowego aparatu którego nawet nie wiadomo czy użyję ?

    Pojebało kogoś ?