    From: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jakość elementów rozrządu.
    Date: Wed, 2 Nov 2011 12:13:26 +0100

    Użytkownik "Bydlę" <

    > To zdanie opisuje stan umysłu takich jak ty - policzalne opisuje się
    > liczbą - ludzie źle lub słabo wykształceni usiłują to zmienić, tak
    > samo jak komentują czynności fizjologiczne innych osób, czy życzą
    > smacznego, choć nie przygotowywali potrawy podanej na stół.

    Odnoszę wrażenie, że naczytałeś się formułek z podręcznika dla
    akwizytorów i bez kszty własnego rozumu powtarzasz te bzdety z uporem
    godnym lepszej sprawy. Mistrzu jak mi będziesz pierdział przy jedzeniu
    to mało, że zwrócę Tobie uwagę, to jeszcze wylecisz za drzwi. Jakiś
    debil wymyslił, że "smacznego" jest, no właśnie jakie? Niegrzeczne,
    nietaktowne? Pytam się niby dlaczego? To zwykły przejaw chęci bycia
    miłym. Spotkałem się kiedyś z jedynym w miarę sensownym wytłumaczeniem,
    że nie powinno się mówić smacznego już w trakcie spozywania przez kogoś
    posiłku, bo może to zabrzmieć tak, iż to co je jest niesmaczne, ale
    uważam to również za głupotę.

    O policzalności, już z Tobą nie chcę dyskutować, to, że próbujesz wtykać
    mi przeczytane gdzieś mądrości przestało mnie bawić.

    ps. Masz rację co do ludzi. Są ludzie słabo i dobrze wykształceni, Ty
    należysz do tych drugich, jesteś dobrze WYKSZTAŁCONY i tyle.

    > Życzę ci miłego życia. (policzalnego)

    Również, a ponieważ zbliża się pora obiadu - smacznego :)