    From: "Jurand" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jaki mandat?
    Date: Sun, 25 Jul 2010 11:59:55 +0200

    news:eq0o46h2v0rg266g1fja24v062unmp7uac@4ax.com...

    > No wiesz, jak Ceed wyjechal niedawno z salonu to oczywiscie masz
    > racje, ale jak to byl inny samochod z fabrycznie nowym, 10-letnim
    > zderzakiem ? :-)

    Jeśli zderzak był pierwszego montażu i miał jedną jedyną warstwę lakieru - a
    to zdarza się nawet przy autach 10-letnich - to niestety nie ma opcji innej,
    jeśli chodzi o przywrócenie pojazdu do stanu takiego, jak sprzed wypadku.

    > Przy innych uszkodzeniach mozna sie juz spierac czy wlasciwym sposobem
    > usuniecia szkody jest wymiania drzwi na nowe, czy zaszpachlowanie tego
    > niewielkiego wgniecenia.
    > W Polsce mozna to wyrownac zadaniem wyrownania za utrate wartosci
    > pojazdu - choc tu sady sa raczej niechetne ..

    To może nie tyle niechęć sądów, co zajebista znajomość tej tematyki przez
    biegłych sądowych.

    > Tylko w jakiej wysokosci ta wyplata.
    >
    > Bo do ASO to ja moge nie miec zaufania, a do wujka mam.
    > Tylko wujek bierze trzy razy wiecej, bo zaufanie kosztuje i on pracuje
    > starannie, a nie tak jak w ASO :-)

    No cóż - jak na razie wyznacznikiem cen rynkowych przy naprawach jest serwis
    autoryzowany.

    Jurand.