  • Data: 2010-07-25 13:31:17
    Temat: Re: Jaki mandat?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Zderzak szrotu, pomalowany - 250zl, montaz 50 zl :-)

    A te dodatkowe warstwy lakieru to jak usuniesz wcześniej?

    > Z tego co szlysze to na razie odrzucaja formalnie - skoro powod domaga
    > sie iles za utrate wartosci pojazdu, to powienien przedstawic wycene
    > rzeczoznawcy ze taka utrata wystapila.

    Jak sąd ma kłopoty z wyceną, to sam może rzeczoznawcę powołać.

    > Jak widac ubezpieczyciele to kwestionuja

    Bo ubezpieczycielowi jest łatwiej skasować składkę i nie wypłacić lub
    zaniżyć odszkodowanie.
    Zresztą PTU tego nie kwestionuje.
    Tyle że wymaga abym ja wyłożył kasę.
    A na to już mojej zgody nie ma i nie będzie.

    >Na przyklad - czy naprawialbys w ASO jakbys mial
    > sam zaplacic ?

    Po to się ubezpieczam, abym tego robić nie musiał.