  • Data: 2012-01-12 21:02:54
    Temat: Re: Jaki VAN kupic?
    Od: AL <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-12 18:32, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości

    > Ale do środka czego?

    tej wneki na kolo pod podloga bagaznika
    No i zeby sie tam dostac to wpierw musisz zawartos bagaznika oproznic -
    no problem jak masz tam jedna teczke, gorzej jak jedzesz zapakowany,
    jest brudna droga (lub jakas sciezyna), pada, kaluze wokol (oczywiscie
    to najbardziej pesymistyczna sytuacja) a Ty muszisz jakos wszystko
    wypakowac by wyjac kolo, zmienic i wlozyc brudne kolo a nastepnie
    spowrotem zapakowac zawartosc bagaznika.
    Nastepnie podjezdzasz do gumiarza - i sytuacja sie powtarza...

    > Bo miejsce pod płytą oddzielającą koło zapasowe od reszty bagażnika jest
    > i łatwiej dostępne niż krata pod bagażnikiem, więc mniej się usyfisz
    > wsadzając tam koło i łatwiej je też umyć w razie czego, a na resztę
    > bagażnika koło zapasowe w żaden sposób nie ma wpływu.

    jak nic tam wiecej nie wozisz to tak

    > Już nie mówiąc o tym, że chociaż koło zapasowe będzie czyste, o czym nie
    > ma mowy wtedy, gdy wisi bez sensu pod samochodem.

    nie wiem jakie Ty miales doswiadczenie, ale wyciagajac kolo zapasowe
    spod auta nie jest ono tak usyfione jak czesc osob tu sobie to wyobraza
    (ja na poczatku bylwm zdziwiony - teraz, po 3 aucie z takim rozwiazaniem
    - to juz wiem :)
    I nowe - jesli mialbym wybor rozwiazania - nie zastanawialbym sie ani na
    moment - kolo tylko pod autem.

    Dwa razy musialem korzystac z kola zapasowego w trasie i nie ma z koszem
    zadnego problemu - opuszczenie wysuniecie kola, zmianie, wkopanie
    brudnego kola do kosza, podniesienie i jedziesz dalej....
    Dlatego to rozwiazanie uwazam akurat za bardzo uzyteczne.