  • Data: 2012-01-13 15:15:44
    Temat: Re: Jaki VAN kupic?
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-01-12 08:40, Wojciech Smagowicz [ZIWK] wrote:

    > Spierałbym się - z pozycji kierowcy, który trochę tym jeździł.
    > IMHO 109 perszeronów wystarcza nawet z pokaźnym obciążeniem na dachu :)
    > - testowane wielokrotnie na naszych drogach.

    Do dostojnego toczenia jak najbardziej czy też do tzw. przemieszczania się.

    Do rozsądnej jazdy z rodziną i gratami na wakacje już nie, chyba że ktoś
    jeździł dostawczakiem i mu to wystarcza.

    A w automacie to już jest kompletny dramat - zero przyspieszenia...
    niestety.

    > No chyba, że ciągniesz 1,5t przyczepę kempingową - to wtedy każda moc
    > się przyda.

    Tego to sobie już nie wyobrażam - chyba tiry by mnie wtedy wyprzedzały ;)

    --
    MM