  • Data: 2012-01-13 22:34:26
    Temat: Re: Jaki VAN kupic?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości news:

    > cisnienie w oponach tez sprawdzasz raz na 10lat?
    > ;)

    Nie, dwa razy do roku robi to gumiarz. ;-)

    > auto to urzadzenie zlozone - wymaga jakiegos tam serwisu (zawsze)

    Zwłaszcza gdy francuskie jest,
    Kup sobie wreszcie coś normalnego i zmienisz zdanie.

    > ale gdzie tu jest komplikacja?

    Każde Twoje "tylko" to nic innego jak komplikacja.
    "tylko" to kierowca ma paliwo lać.
    O resztę powinien się zatroszczyć producent w fazie projektowania i serwis
    na przeglądach.

    > wystarczy, ze raz w roku zajrzysz do kola zapasowego

    Ale po co, bo projektant sobie jakąś bzdurę wymyślił?
    Wolę auto w którym nie ma potrzeby zaglądania do koła zapasowego,
    przynajmniej dopóki pany nie złapię.

    > Ostatnio cos sam robiles zamiast jechac do drogiego ASO :)

    JA ?????????
    Przy samochodzie??????
    Zdecydowanie z kimś mnie pomyliłeś. :-)

    Fakt, pierwszy raz w życiu musiałem zmienić koło na drodze.
    Niby mogłem czekać na asistance, ale spieszyło mi się do pracy, a jak znam
    życie, to zmiana koła, a później samochodu trwała krócej, niż bym się
    doczekał na autopomoc.

    > potem sie ta reka witasz, gladzisz kierownice, fotele, i co tam jeszcze ;)

    Tak, po umyciu.

    > sie czepiasz

    Nie.
    To Ty starasz się bagatelizować wszystkie "przeciw" kretyńskiemu pomysłowi.

    > - ale coz - u Ciebie tylko teczka sie miesci .....

    Aha, teraz sobie będziesz jakieś pierdoły wymyślał?
    No to baw się tak dalej, ale sam.